dinsdag 25 augustus 2015

Floral spray - take Three

 
 
Hallo iedereen,
 
Welcome everyone,
 
Welkom op take three :-) Ik heb jullie een vrolijke en kleurrijke kaart beloofd en hier is ze dan.
 
Welcome to take three :-) I promised a happy colorful card and here it is.
 
Deze keer heb ik een easel card gemaakt met de stempelset van Penny Black. Deze heb ik gestempeld met memento inkt 'bamboo leaves'. De stengels heb ik geblend met distress inkt 'mowed lawn'.
 
This time I made an easel card with this stampset from Penny Black. I stamped the flowers with Memento ink Bamboo Leaves. The stems were colored with Distress ink Mowed Lawn.
 
De bloemen heb ik op een apart papier geblend met 'abandoned coral' en 'festive berries'. Ik heb ze alle drie uitgeknipt en nadien verhoogd opgekleefd op de kaart.
 
The flowers were blended on a seperate piece of paper with Abandoned Coral and Festive Berries. I fuzzy cut them out and attached them on the card with foamtape.
 
 
De randtekst 'Smile' komt uit de stempelset Words van Joy!. 
 
The small text on the side comes from a stampset Words from Joy!
 
 
Deze mooie tekst komt uit een stempelset van Marianne Design (PL1508).
 
This beautiful text comes from a Marianne Design stampset (PL1508)
 
Zo, ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze veelzijdige stempel en stencil. Ik vond het alleszins een plezier om mee te werken.
 
So, I hope I have inspired you all with this versatile stamp and stencil. I loved working with it.
 
Penny Black heeft nog meer stempels met bij passende stencils en Inge laat jullie zien wat er nog meer mogelijk is in haar workshop Penny Black: stempels en stencils.
 
Penny Black has more stamps with matching stencils and Inge will show you even more possibilities with them in her workshop Penny Black: stamps and stencils.

Met dit kaartje neem ik afscheid als DT-lid. De laatste maanden viel het me moeilijk om het DT-werk te combineren met mijn gezin en mijn werk. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik stop met knutselen. Alles zal gewoon wat minder 'gepland' verlopen :-)


With this card I say goodbye to my DT membership. These last few months it was hard to combine the DT projects with my family and work. This doesn't mean I'll stop making cards and such, it just means less planning :-)


Dank je wel voor de fijne reacties die ik op mijn kaarten mocht ontvangen en hopelijk tot ziens in de winkel.


Thank you all for the lovely reactions about my cards and hopefully I'll see you sometime in the store.


Groetjes

Lins :)
 

3 opmerkingen:

Enny zei

Weer een prachtige kaart Lins ! Wat jammer, dat je stopt als DT lid, maar wel begrijpelijk hoor. Hopelijk zien we elkaar in de winkel nog eens ! Groetjes, Enny

Sarah zei

Heel mooi kaartje en ik hoop echt eens in jou winkel te geraken ! Succes met alles ! Liefs ☆ Sarah ☆

Nancy zei

Hey Lins,

Alweer een Lins-juweeltje... Wat hou ik toch van jouw mooie 'perfecte' kaartjes... Zonde dat dit de laatste is voor ons DT.

Hiermee wil ik je bedanken voor de fijne samenwerking... Het was steeds fijn om samen creatieve uitspattingen te verzinnen, te vergaderen, samen te komen... Hopelijk zien we elkaar nog dikwijls terug op één of ander creatief evenement en zeker bij Inge 'in 't Woefke', the place to be...

Liefs,
Nancy