maandag 10 augustus 2015

Computer problemen

Hallo iedereen,

Hi everyone,

Even vlug een berichtje om te laten weten dat mijn computer gecrasht is en ik ben - hopelijk tijdelijk! - alles kwijt, o.a. ook wie ingeschreven is voor de nieuwsbrief, ook mails en enkele bestellingen e.d. van voor de vakantie. Hopelijk kan alles nog gerecupereerd worden, maar dat weet ik dus nog niet.

Just a quick post to let you all know my computer crashed and I lost everything, like who wants a newsletter and even my mails etc. from before the vacation. Hopefully everything can be recuperated but I have no idea when or if.

Voorlopig gebruik ik even een andere computer, dus iedereen die me geprobeerd heeft te bereiken tijdens mijn vakantie (over bestellingen, met vragen, over de workshops, ..) sorry maar ik kan jullie mailtje niet beantwoorden.

For now I'm using another computer, so everyone who tried to reach me during my vacation (for the workshops, with questions, to order something, ...) sorry but I can not answer them.

Willen de personen die me gemaild hebben met vragen e.d. me terug contacteren? Ook wie nog een bestellingen heeft lopen, en die ik nog niet gecontacteerd had om te laten weten dat hun artikelen binnen zijn. De meesten staan opgeschreven, maar er kan altijd iets uit het oog verloren zijn, dus voor alle zekerheid .. gelieve me te mailen.

Those that mailed me, please contact me again.

Sorry voor de overlast.

Bedankt en groetjes

Inge


1 opmerking:

Enny zei

Oei Inge, da's niet plezant ! Ik hoop dat je probleem vlug opgelost is, en je alles terug vindt. Groetjes, Enny