donderdag 16 juli 2015

Kersjes op de taart

 
 
Hoi bloggertjes,
 
Hi bloggers,
 
Vandaag wil ik jullie het tweede kaartje tonen dat ik met de stempelset van Penny Black 'Home made' gemaakt heb. 
 
Today I want to show you my second card that I made with the clear set from Penny Black 'Home Made'
 
Ook deze stempel heb ik ingekleurd met potloden (Faber Castell). Ik heb het afdrukje uitgestanst met de Stitched square layers van Memory box en nadien de achtergrond geblend met scattered straw. Het DP is van Daisy Bucket 'Wrapped wishes'.
 
This stamp was again colored with the Faber Castell pencils. I die cut the stamped image with the Stitched Square layers from Memory Box and then I blended the background with Scattered Straw. The design paper is from Daisy Bucket called Wrapped Wishes.
 

 
De kersen heb ik glanzend gemaakt met glossy accent. De lepel heb ik bewerkt met een wink of stella brush.

On the cherries I added some Glossy Accent to make them more real. The spoon got some Wink of Stella.
 

 
De tekststempel en de kersjes komen ook uit dezelfde stempelset. De tekst heb ik met memento inkt 'love letter' gestempeld.

The text stamp and the cherries are from the same stampset. The text was stamped with Memento ink Love Letter.
 
 Binnenkort wil ik jullie graag mijn derde kaart tonen die ik met deze stempelset gemaakt heb.
 
Next time I want to show you my 3rd card using this gorgeous stampset.
 
 Vele knutselgroetjes,
 
 Have fun crafting,
 
 Lins ;)

1 opmerking:

Nancy zei

Hey Lins,

Ook dit is weer zo lief!! Super gecombineerd met juiste tekst en papier... Alles past gewoon zo goed bij elkaar...

Liefs,
Nancy