dinsdag 7 juli 2015

Kadoosje huis

 
Dag Bloggers,
 
Hi Bloggers,
 
Het is alweer juli en ondertussen hoogzomer…
Tijd om een keer iets helemaal anders te laten zien.
 
It's July already, the middle of the summer ... Time to show you something different.
 
 
Voor de verjaardag van mijn schoonzoon is het telkens zoeken naar een gepast cadeau.
Ik vroeg hem wat hij graag had gekregen en hij zei dat ik voor hem en mijn dochter een huis mocht kopen.
Ze zijn zelf al even op zoek naar een huisje en hebben nog niets gevonden naar hun zin…
 
For my son in law's birthday it's always a challenge to find the perfect gift. When I asked what he wanted, he told me I could buy him and my daughter a house. They have been looking for one for some time now, but haven't found it yet.
 
 
Toen ik het aan Inge vertelde, kwam zij met de oplossing…
Een huisje in chipboard… (Jullie lezen het goed, ik heb met chipboard gewerkt!)
Super, ik heb het even gepimpt en het hem zo afgegeven…
 
When I told Inge this, she had the solution .... a little house in chipboard ... (yep, it's true, I worked with chipboard !)
This was great, I just had to dress it up and give it away ...
 
Hier zien jullie wat het geworden is…
And this is the result ...
 
 
Huisje in chipboard (Maya Road)
Bakstenen: malletje (Marianne Design embossingfolder en snijmal)
Dakpannen: Randpons Fiskars
Boom en katten: Memory Box
Blaadjes: IO
Ik hoop dat jullie hier ook weer inspiratie uit halen…
 
I hope I've inspired you all ...
 
Tot een volgend project alweer,
 
Till my next project,
 
Liefs,
Nancy

3 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Helemaal super maar vooral grappig. Was hij waarschijnlijk heel blij mee. Leuk hoe er voor elk "probleem" wel een oplossing is te vinden in een stempel-papier- chipboard-...

Enny zei

Oh, wat een tof huisje ! Heel mooi gedaan ! Ook de kaart is mooi ! Groetjes Enny

Crealin zei

Wat een schitterend idee...en was hij blij met de chipboardversie?

Ik vind het echt heel goed gelukt!

Liefs,

Lins