zondag 5 juli 2015

Kadobon met een muisje

 

 
Hoi allemaal,
 
Hi everyone,
 
Vandaag wil ik jullie graag deze kadokaart tonen. Ik heb een strook groen cardstock van 10,5cm x 28cm langs de lange zijde gerild op 10 cm en 23,5cm. Zo wordt de strook opgedeeld in 3 stukken van respectievelijk 10cm, 13,5cm en 4,5cm.
 
Today I want to show you this gift card. I took a piece of cardstock 10.5cm x 28cm en scored it along the longest side at 10cm and 23.5cm. This way the cardstock is divided in 3 parts that are respectively 10cm, 13.5cm and 4.5cm wide.
 
In de flap van 10 cm heb ik aan de bovenkant 2 flapjes uitgestanst met de envelop punchboard (3cm vanaf elke rand). De flap van 4,5 cm heb ik langs de zijkanten vastgemaakt met scoretape zodat er een zakje ontstaat om een kadokaart in te stoppen. Hierop heb ik deze toffe tekst van Inge gestempeld.
 
I punched 2 times with the Envelope Punch Board at 3cm from each side in the 10cm wide flap. The smallest flap that's 4.5cm I taped at the sides creating a pocket that holds the giftcard. On it I stamped the fitting textstamp from Inge.
 
Het cardstock heb ik verder afgewerkt met DP van Maja Design (Coffee in the arbour - Lemon meringue pie).
 
The cardstock was decorated with the Maja Design Coffee in the Arbour - Lemon Meringue Pie paper.
 
De stempel van het muisje (Penny Black - Homemade) vond ik wel mooi passen bij dit papier. De stempel heb uitgestanst met de Stitched square layers van Memory box.
 
The Penny Black mouse from the Homemade set fits this paper like a charm. The stamped image was die cut with the Stitched Square layers from Memory Box
 
Zo ziet de binnenkant eruit:
 
This is how the inside looks like:
 
 
De muizenpootjes en 'Homemade with love' komen ook uit dezelfde set van Penny Black.
 
The little mice feet and the text Homemade with love are from the same PB clear set.
 
Zonnige zomergroetjes,
 
Sunny Greetings
 
Lins xxx

2 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Lins,

Leuke kadokaart... En je achtergrondpapier is alweer super gecombineerd bij de afbeelding.

Liefs,
Nancy

Enny zei

Een prachtige kaart ! Heel tof model ! En dat muisje is super-schattig ! Groetjes Enny