donderdag 2 juli 2015

Kaartje met giraf

 
 
 Dag Bloggers,
 
Hi Bloggers,
 
Met deze kaart komt er een einde aan mijn ‘beestige serie’…
 
This card is the last one in my animal-serie ...
 
 
Ik maakte er eigenlijk nog meer want de serie dierenmallen van Marianne is zo uitgebreid dat je er mee aan de slag wil blijven gaan…
Maar ik kan jullie niet blijven vervelen met mijn beestenkaartjes hé?
 
Actually I made even more with this animal dies from Marianne Design, she has so many different ones you just keep adding more and more.
But I don't want to bore you with the same kind of cards.
Daarom vandaag deze giraffekaart als afsluiter.
 
So today a card with a giraf to end this series.
 
 
Ik gebruikte papier van Bazzil en Galeria Papieru (dat laatste omdat die stipjes/ruitjes toch o zo verslavend zijn!)
Een leuke tekst er bij die je enkel in ’t Woefke kan verkrijgen.
Een boom van Memory Box en blaadjes van IO
 
 
I used Bazzill cardstock and paper from Galeria Papieru (these dots and gingham collection is so addictive!)
A nice text stamp (only available at In 't Woefke) and a tree from Memory Box and leaves from Impression Obsession.
 
 
Snijmallen, ik kan er maar niet genoeg van krijgen… super leuk om mee te werken!
 
Dies, I just can't get enough of them, they are so much fun to work with !
 
Ik hoop dat mijn dierentuin jullie geïnspireerd hebben.
Volgende keer staat er alvast iets heel anders op het programma!
 
I hope my little zoo has inspired you all, next time I'm showing something completely different !
 
Tot een volgend project alweer!
 
Till my next project
 
Liefs,
Nancy

1 opmerking:

Crealin zei

Zeker weten, ik vind die dierenkaarten zo dankbaar! Heel mooi gemaakt Nancy, je doet me zin krijgen om er ook mee aan de slag te gaan.

Liefs,

Lins