zaterdag 13 juni 2015

Pensioen

 
Hallo allemaal ,
 
Hi everyone,
 
Voor dit eenvoudig kaartje, heb ik een stempel van Art Impressions gekozen . Deze stempel vond ik helemaal geweldig en paste perfect bij de pensioenstempel van In't Woefke. De afbeelding zelf heb ik ingekleurd met Distress Inkt . Om de kaart verder aan te kleden heb ik grijs en groen cardstock gebruikt .
 
For this simple card I chose a stamp from Art Impressions. I think this stamp is great and it fits the sentiment for pension from In 't Woefke perfectly. The stamped image is colored with Distress ink and I used grey and green cardstock for the card.
 
Dit was mijn tweede bijdrage voor deze maand .
Tot de volgende keer.
 
This was my 2nd contribution for this month,
till next time.
 
Groetjes,
Karine
 

Materiaal: groen en grijs cardstock, aquarelpapier wit , Nestabilities, Art Impression , tekststempel In't Woefke B10-03 Pensioen, Distress Inkt

2 opmerkingen:

scrappyToo ~Veerle zei

Wat een toffe kaart! Altijd weer leuk te zien welke kleurencombinaties je maakt bovendien.

Nancy zei

Hey Karine,

Geweldige kaart!! Love it!!

Liefs,
Nancy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails