zondag 10 mei 2015

CAS

 
Hoi bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Hmmm…mag ik nog even langskomen met een kaartje waar opnieuw een Carabelle Studio stempel op is verwerkt? En ook als ik ze opnieuw met de brusho heb gecombineerd?
 
Would it be okay if I showed you another card using a Carabelle studio stamp? Even if I combined it with the brusho’s again?
 
Het is sterker dan mezelf, ik vind de stempels gewoon super, om nog maar te zwijgen van de brusho, dat is gewoon helemaal mijn “dada”. 
 
I can’t help myself, I just love the Carabelle Studio stamps, and I’m crazy about the brusho’s.
 
 
En toch heb ik geprobeerd om een totaal ander soort kaart te maken voor jullie. Een CAS ( clean and simpel) kaartje met een paar zachte kleuren (ook al is het brusho) en een mooie fijne tekst om alles af te werken. Binnen in de kaart heb ik nog een tweede tekstje gestempeld van dezelfde set dat perfect aansluit bij het tekstje vooraan. En daarbij heb ik nog een heel klein uitgestanst  hartje  gekleefd om het echt af te werken.
 
And yet I have tried to create a card completely different than the previous ones. I made a CAS ( clean and simple) card with soft colors ( even though it is brusho) and a nice fine text to complete the card.
t the inside I stamped a second text from the same set that matches the first text perfectly . And I just had to glue down a tiny heart to really finish everything off.
 Groetjes – Greetz
 
Veerle
 
Gebruikte materialen / Used materials
 
Aquarelpapier Canson
Stempels/stamps: Carabelle Studio – Penny Black  ~Heartfelt
Brusho: light brown – vermilion – grey – prussian blue
Zig Art and Grahic twin markers: nr 87
Stans/Dies: Memorybox

 

Geen opmerkingen: