donderdag 16 april 2015

Wish

 
 
Hoi allemaal,
 
Hi everyone,
 
Deze keer heb ik het heel cas gehouden met een zelfgemaakte stempel. 
 
This time I kept it C&S with a self made stamp.
 
Uit een foamvel heb ik een vierkant gesneden. Dit heb ik op een acrylblok gekleefd. De vierkante stempel heb ik achtereenvolgens beïnkt met memento inkt pear tart - new sprout en bamboo leaves.
Hierover heb ik een bloemenstempel van Unity stamp company 'Insightful meadows' gestempeld met memento inkt Olive grove.
'Wish' komt uit de stempelset van Joy! - Sending messages.
 
From a piece of foam, I cut a square that I attached on an acrylic block. I stamped the square stamp first with Memento ink Pear Tart, then New Sprout and finally with Bamboo Leaves.
On top I stamped the flower from the Unity set Insightful Meadows with Memento Olive Grove.
'Wish' is from a set from Joy! - Sending Messages. 
 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
I hope you like it.
 
Nog veel knutselplezier!
 
Have fun creating!
 
Groetjes,
 
Lins x
 

2 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Super zo een CAS kaartje, smaakt naar meer. Niet te strak door de blokken te verschuiven, geen zwevende bloemen en het tekstje gewoon gedraaid. Toch zelf maar even onthouden dat CAS niet altijd strak hoeft te zijn, dat vergeet ik vaak.

Enny zei

Heel mooi gedaan Lins, mooie kleuren ook, tof ! Groetjes Enny