maandag 20 april 2015

Gefeliciteerd met je puppy

 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Hier nog eens een projectje van mezelf…
Door wat drukke toestanden hebben jullie me even niet zien verschijnen op het blog van ‘in ’t Woefke’, maar ik ben er terug…
 
Finally another project from me ... due to being busy I've been absend for a while, but now I'm back.
Ik maakte een kaart met één van de geweldige nieuwe stempels van ‘Whipper Snapper’. Deze hadden we bij op de beurs in Nijkerk… Zij die zijn langs gekomen, hebben kunnen genieten van de hele collectie.
 
I made a card with one of the fabulous stamps from 'Whipper Snapper'. This was one we had with us at the Art specially stamp show in Nijkerk.... Those that visited us, could enjoy the whole collection.
 
 
 
Deze stempel vond ikzelf zo geweldig, dat ik er zeker iets mee wou maken. Deze, in combinatie met één van de nieuwe teksten van ‘in ’t Woefke’ (enkel daar te verkrijgen) vond ik wel een super leuke combinatie…  Trouwens, de stempel is zo gemaakt, dat je ook alleen Gefeliciteerd kan gebruiken, of combineren met andere stempels. Voor de boord gebruikte ik een randpons van EK.
 
I loved this stamp so much I couldn't wait to make something with it. This stamp, in combination with 1 of the new In 't Woefke Dutch text stamps, I thought was perfect for eachother. On the edge of the card, I used an edge punch from EK.
 
Ik hoop dat jullie nu benieuwd zijn naar de rest van deze Whipper Snappers. Voorlopig zijn ze nog te verkrijgen op houten blokken, een echt verzamel-item. Vanaf deze zomer zullen deze stempels enkel nog unmounted te verkrijgen zijn…
 
I hope this card made you all curious for the other Whipper Snapper stamps. For now, they are still available wood mounted, a real collector's item. Starting this summer, they will only be available unmounted.
 
Tot een volgend project alweer!
 
Till my next project !
 
Liefs,
Nancy

2 opmerkingen:

Crealin zei

Heel mooie kaart Nancy, enne met potloden ingekleurd...dat zijn we van jou niet gewend. Heel leuk gedaan met die pootjespons :-)

Groetjes,

Lins

Veerle - A colored mind zei

Wat een lieverd, kanje onmogelijk kwaa dop zijn he. Een leuke kaart die zeker iemand zonder problemen opvrolijkt.