maandag 23 maart 2015

Workshop: Do what makes you happy


Gisteren liet ik nog een mannenkaart zien hier op het blog en vandaag is er al een nieuwe kaart.  Eentje om jullie warm te maken voor een nieuwe workshop die ik binnenkort in de winkel mag verzorgen voor iedereen die er zin in heeft. We gaan vanzelfsprekend terug aan de slag met inkt en stempels maar de hoofdrol is weggelegd voor stencils.
 
Lijkt het je leuk om te ontdekken wat je allemaal kan doen met stencils en hoe je ze kan combineren met elkaar en met andere materialen?  Dan nodig ik jullie heel graag uit op zaterdag 25 april voor deze workshop.  We beginnen om 10 uur en nemen tot 13 uur de tijd om heerlijk te spelen.
 
Jullie zien hier een eerste kaart maar we maken natuurlijk meer dan deze kaart alleen.
 
Ik kijk alvast uit naar een leuke workshop! 
Willen jullie er bij zijn? Schrijf dan snel in! *

 Only yesterday I showed a male card and today there’s a new card I can show you.
A card to get you in the mood for a new workshop I’ll be hosting at In ‘t Woefke. I'm sure it's no surprise that we’ll be working with inks and stamps.
But the most important role this time around is for stencils.
 
Would you like to discover what you can do with stencils and how you can combine them with each other and other materials? Then I would like to invite you on Saturday april 25th. We start at 10 and we’ll be playing until 13 PM.
 
This card is only the first one, as usual, we’ll be making more cards that day.
 
I’m looking forward to the workshop and I hope you too. *
 
Groetjes, greetz,
Veerle

 
*Zoals altijd gaat de workshop door als er genoeg interesse is. Bij genoeg inschrijvingen kan de workshop ook herhaald worden in de namiddag.
 

2 opmerkingen:

Sarah zei

Ik heb jullie net gevonden via via. Tof ! Een leuk winkeltje niet zo ver van antwerpen ! Ik ga jullie volgen, dan mis ik niets. Ik zag ook mooie kaartjes . Liefs ☆ sarah ☆

Crealin zei

Waaw zo knap Veerle!!! Ik ben er helemaal weg van. En laat me nu juist ook die kringenstempel hebben. Ik kijk er naar uit om eens samen met jou aan de slag te gaan :-)

Liefs,

Lins