dinsdag 3 maart 2015

Fijne vaderdag

Hallo allemaal,
Hi everyone,
 Mijn eerste kaartje voor deze maand, is er eentje voor vaderdag. Ik heb gekozen voor een stempeltje van Whipper Snapper. Deze is ingekleurd met potloden en de randen heb ik een beetje geblend met Distress Inkt Vintage Photo. 
My first card for this month is for Father's day. I chose a stamp from Whipper Snapper that I colord with pencils and the edges are blended with Distress Ink Vintage Photo.
Het kaartje heb ik verder nog aangekleed met een set van Memorybox. 
Het papier is van een papierblok van het leuke Poolse merk en deze keer heb ik voor de sterretjes gekozen.
I added some die cuts from a Memory Box set. The paper is from Galeria Papieru .
Nog veel knutselplezier.
Have fun crafting.
Groetjes
Greetings
Karine
Materiaal: Cardstock groen, Pools papier The way to the stars, Whipper Snapper Driving Mouse, Memorybox Deluxe Gear Set.

4 opmerkingen:

Crealin zei

Super leuk kaartje Karine...heel leuk met die radertjes aan de zijkant :-)

Het zijn de details die tellen he.

Liefs,

Lins x

Veerle - A colored mind zei

Wie zegt dat dit schattig stempeltje geen toffe mannenkaart kan worden is echt helemaal mis. Als je alles zo goed combineert zoals hier ...kan het niet anders dan een geslaagde (schattige) mannenkaart worden.

Nancy zei

Hey Karine,

Zelfs voor mannen mag het 'lief' zijn hé...

Liefs,
Nancy

Enny zei

Wauw, echt een toffe mannenkaart ! Groetjes Enny