zondag 18 januari 2015

Owl be your Valentine

 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,

Half januari voorbij, dus dringend tijd om aan Valentijn te beginnen denken.
Ik zag de laatste weken zo veel nieuws verschijnen dat ik popelde om er aan te kunnen beginnen.

January is halfway, time to start thinking about Valentine.
There were so many new things available at In 't Woefke, I couldn't wait to start creating.

Hier een kaartje dat ik maakte met de hartjesmal van Spellbinders als achtergrond.
Helemaal in traditionele kleuren rood en wit, met een gedurfde zwarte toets er bij…

Here a card I made with the Cascading Hearts background die from Spellbinders. And I used the traditional red and white colors with a daring black touch ...

De uil en de tekst zijn van ‘Paper Smooches’… Ben helemaal fan van dit merk.
Ik stempelde hem met zwarte versafine op rood papier en knipte hem uit.
De tekst stanste ik uit met een malletje dat ik in voorraad had. Denk dat het uit een oud uiltensetje van Sizzix komt.
De uil en de tekst met 3D opgekleefd. 

 The owl and text are from 'Paper Smooches' ... I really love this brand. I stamped it with black Versafine on red cardstock and cut it out.
The text was die cut with a die from my own stash I think it is from an old owl set from Sizzix.
The owl and text were added using foamtape.

Een gemakkelijke Valentijnskaart, maar toch wel ééntje met karakter…
Er volgen nog meer Valentijnsprojectjes van mij… Hou dit blog maar in de gaten… 

 A quick and easy Valentine card, but one with character ... I'll be posting more Valentine cards .... so keep your eyes on the blog ...

Tot een volgende keer alweer,

Till next time,

Liefs,

Nancy

3 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Ik hou wel van die gewaagde toets van zwart :-) Owl love this card.

Enny zei

Een romantische kaart, en super, met dat zwart erbij ! Enny

Karine zei

Een toffe kaart Nancy, die achtergrond is ook heel leuk .
Groetjes Karine