zaterdag 10 januari 2015

Lighthouse

 
Hallo Bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Voor mij duurt de winter steeds te lang. Dan begin ik soms te dromen van een dagje aan zee...
 
For me, winter takes too long, and sometimes I begin to dream of a sunny day at the beach.
 
Tussen mijn stempels van Impression Obssession zat deze vuurtoren (Lighthouse 3017 XL). Ik kleurde het plaatje in met Prisma kleurpotloden.
 
In my Ipression Obsession stampcollection I had this lighthouse (Lighthouse 3017-XL). I colored it with Prisma pencils.
 
In de stempelset zitten ook nog leuke watervogels, wat lisdotten , de tekst die ik hier ook gebruikte en een bootje. Beslist de moeite om eens een kijkje te gaan nemen in In 't Woefke. Er zitten echt schatten tussen!
 
In this set you also have some waterbrids, cattails, the text that I used on this card and a little boat.
You know it is really worth going to take a look at these great stamps!
 Groetjes

Chris

3 opmerkingen:

Karine zei

Een prachtige kaart Chris , echt een plaatje .
Groetjes Karine

Veerle - A colored mind zei

Een hele mooie kaart! toevallig stond ik vrijdag nog met deze stempel in mijn handen bij Inge. Leuk om je uitwerking te zien.

Enny zei

Jaaaa, ik heb die stempels ook en droom ook al van de zee !! Prachtige kaart ! Groetjes Enny