donderdag 15 januari 2015

Geluk is als een vlinder

 



Hoi allemaal,
 
Hi everyone,

Ik heb deze keer een verjaardagskaartje gemaakt met een labelstempel van Impression Obsession. Het label heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. Ik heb het uitgeknipt en er een gaatje in geknipt om er een stukje kreukellint door te rijgen.
 
This time I made a birthday card with a labelstamp from Impression Obsession. The label is colored with Faber Castell pencils. I cut it out and made a little hole and attached a wrinkle ribbon.

Ik heb het label verhoogd opgekleefd op DP van Maja Design - Coffee in the Arbour - Flourishing garden.
 
I attached the label with foamtape on the Maja Design Coffee in the Arbour paper Flourishing Garden.



Aan de binnenkant heb ik de achterkant van dit mooie DP gekleefd. Ik vond de tekststempel van In 't Woefke wel mooi bij deze kaart passen.
 
On the inside I used the back of this gorgeous Maja paper. I love how the text (from Inge her exclusive stampline) fits this card perfectly.

Groetjes,
 
Greetings

Lins

2 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Lins,

Zó lief alweer...

Liefs,
Nancy

Enny zei

Heel schattige kaart Lins, en een mooie tekst erbij ! Groetjes Enny