maandag 3 november 2014

Snowman warm ears


Hallo allemaal,
 
Hier komt mijn eerste kerstkaartje voor dit jaar. En ja ik loop weer hopeloos achter...
 
 Here's my first Christmas card for this year and yes I'm way behind as usual...
 
Voor dit kaartje heb ik een stempeltje van Stampendous gebruikt, en ingekleurd met potloden.Op de achtergrond heb ik hele kleine sterretjes van Lavinia gestempeld.
 
For this card I used a stamp from Stampendous and colored it with pencils. On the background I stampd little stars from Lavinia.
 
De randen van de kaart, de cirkel en de grote sneeuwvlok heb ik met Mega Flakes bewerkt. (op de foto lijkt het gekleurd, maar het is echt zilver) 
 
On the sides of the card, the circle and the big snowflake I used Mega Flakes Sheffield Steel (it looks colored on the photo but it is actual just silver)
 
De grote sneeuwvlok heb ik daarna nog eens uitgestanst uit glitterpapier en alleen de middelste ster i uitgeknipt en op de andere sneeuwvlok gekleefd.
 
The big snowflake was die cut again out of glitter paper and I cut out just the middle part of the star and glued it on top of the other one.
 
Verder heb ik nog een pons van Martha Stewart gebruikt. En om het verder nog wat aan te kleden heb ik kleine sterretjes en een strikje gebruikt.
 
Furthermore I used a punch from Martha Stewart. And to decorate it more I used small stars and a little bow.
 
 
 
Op de binnenkant van de kaart heb ik een stempeltje van In't Woefke gestempeld, die nederlandstalige tekstjes zijn heel fijn om te gebruiken.
 
On the inside I used a stamp from In 't Woefke, those Dutch text stamps are fun to use.
 
Verder heb ik het nog een beetje aangekleed met een malletje van Memory Box.
 
 I also added a die cut from Memory Box.
 
Oh ja bijna vergeten, het papier dat ik gebruikt heb is van Maja Design.
 
 Oh and I almost forgot, the paper that I used is from Maja Design.
 
Nog veel knutselplezier en tot binnenkort.
 
Have fun crafting and till next time
 
Karine
 
Materiaal: Cardstock wit linnen, Maja Design Vintage Frost Basics, Glitterpapier, papier zilver, Mega Flakes Sheffield Steel, Lavinia, Stampendous Snowman warm ears, lint zilver, memorybox Cosmic Star Border, Martha Stewart, Colorbox Silver, Tekststempel In't Woefke Wij wensen B5-02 .

4 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Karine,

Zó lief!!

Liefs,
Nancy

Anoniem zei

Tis wel een lieverd om mee te beginnen...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Enny zei

Prachtig hoor, mooie feestglitter ! Groetjes Enny

Crealin zei

Knap gedaan Karine, dat malletje waarmee je de tekst hebt uitgestanst vind ik ook zo mooi.

Fijn weekend,

Lins ;)