dinsdag 25 november 2014

Landschapjes

 

 
 
Dag iedereen...
 
Hello everyone ...
 
Jullie konden het deze week al lezen en ook zien op deze blog... de nieuwe stempeltjes van Art-Impression (AI) zijn aangekomen in de winkel en ik ben er helemaal weg van. Je hoeft nu eens niet te kunnen tekenen of schilderen en toch kan je mooie schilderijtjes tevoorschijn toveren.
 
You already read it on the blog .... the new stamps from Art Impressions (AI) arrived in the store and I absolutely love them. You don't even have to know how to draw or paint to create beautiful paintings.
 
Ik laat jullie hier twee heel verschillende voorbeelden zien. Een kaartje vol van kleuren (deur met bloemenkrans rond) en één in sepia kleuren (kan je gebruiken als rouwbetuiging)...
 
 
I'm showing you 2 different examples, a card full of color (door with flowers) and one in brownish color (this one can also be used for condolences)...
 
Ze zijn echt niet moeilijk om te maken.
 
They are really not hard to make.
 
Inge gaat hier zeker nog eens een workshop mee doen.
 
Inge will definetly make a workshop with them.
 
Bay bay Patrice
 

6 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Patrice,

Jij bent er helemaal weg van en je bent er meteen ook helemaal mee weg... ;o)) Dit in tegenstelling tot mezelf. Een paar jaar geleden heb ik mer er in verdiept en ook hele mooie dingen mee gemaakt, maar het lukte me niet meer... Interesses liggen op een ander vlak, denk ik...
Ik bewonder jouw resultaten! En die van onze collega's...

Liefs,
Nancy

linda zei

zeer mooi gedaan........linda

Veerle - A colored mind zei

Mooi gedaan, dat tweede straalt echt iets uit.

Enny zei

Wauw, prachtig gedaan Patrice, super !! Groetjes Enny

Karine zei

Heel mooi gedaan Patrice en ik ben er ook helemaal weg van .
Groetjes
Karine

maria's knutselplezier zei

Je kaarten zijn prachtig Patrice!! Wil je geen workshop komen geven!!??

Groetjes
Maria