vrijdag 31 oktober 2014

Something Wicked This Way Comes !

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
My last Halloween card for this year....
 
De achtergrond is weer gemaakt met de Distress Stains, ze zijn fantastisch en ik heb me voorgenomen ze vanaf nu meer te gebruiken. Je kent dat wel, je hebt iets al lang in huis, maar je hebt het amper gebruikt en nu denk je: hoe heb ik ooit zonder gekunnen LOL
 
The background was made with Distress stains again, I love them and will be using them more in the future (this was a product I had but hardly ever used and now I can't do without anymore LOL)

De kleuren zijn veel levendiger dan in m'n vorige projektje en ik vind ze fantastisch, helemaal in de sfeer van Halloween
 

The colors on these projects are much more vibrant than on my previous card, and I love these colors for Halloween!
 

 
Ook hier heb ik weer heel veel stempels gebruikt (o.a. Tim Holtz, JOY, Stampendous, Inkadinkado), sommige rechtstreeks op de achtergrond, andere heb ik op een apart stuk papier gestempeld en geblend, uitgeknipt en verhoogd op gekleefd om zo meer diepte te creëren.
En om het nog specialer te maken heb ik boven- en onderaan een mal van Tim Holtz (Sizzix Pediments) gebruikt.
 
I used a lot of stamps again (Tim Holtz, JOY, Stampendous, Inkadinkado, ...), some of them directly on my background paper, others I have stamped on a piece of cardstock, blended and fussy cut and then I used foamtape to create more dept. On the top and bottom of this project I used a die from Tim Holtz (Sizzix Pediments)
 
En wat glitter embossingpoeder kan natuurlijk ook geen kwaad hihi.
 
And some glitter embossing powder doesn't hurt either LOL
 
Happy Halloween !
 
Inge
 
 

2 opmerkingen:

Enny zei

Wauw, prachtig gedaan Inge en inderdaad, heel toffe kleuren ! Groetjes Enny

Nancy zei

Hey Inge,

Helemaal jou... super!
Wij hadden een geweldige Halloweentocht... Je eigendommen komen er terug aan hoor!
Dikke merci!!

Liefs,
Nancy