dinsdag 9 september 2014

Speeltijd

 

Speeltijd lieve blogvrienden.
 Playtime dear blog friends.
Laatst zag ik Eefke Moes aan het werk met haar alcohol inkten en was daar zo door gefascineerd... wat voor prachtige dingen die ze ermee kan. Dus ik dacht "playtime" Patrice en ging op eigen manier iets uit proberen. En als was het resultaat niet dat van Eefke (kan en moet ook niet)... toch was ik best tevreden. Ik denk dat ik maar eens een kinderboek ga schrijven... want mijn resultaten werden in mijn verbeelding kinderboekprenten... zien jullie het ook zo?? Laat eens een mening achter...
Last I saw Eefke Moes working with alcohol inks and I was so fascinated by it ... what wonderful creations she makes with it. So I thought, "playtime" Patrice and I wanted to try something my own way. And although the result was not like Eefke's (and it wasn't suppost to) ... anyway, I was quite pleased. I'm thinking of writing a children's book ... because my results were in my imagination children's prints ... you see it also ?? Let me know what you think...
 
Nr 1 is een kabouter en een reus met grote neus...
No 1  is a dwarf and a giant with a big nose ...
 
Nr 2 is kind dat praat met de maan...
No. 2 a child talking to the moon ...
 
Nr 3 is vogeltje tussen de bomen
No. 3  a bird among the trees
 
 
Veel liefs Patrice
Lots of love
Patrice
 

4 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Ik zag ze in de winkel al en ik vind ze super! Bij de eerste zie ik in de grote vlek een klaproos tegen een mooie gestructureerde achtergrond die de avond zou kunnen weergeven. Bij de anderen is het net hetzelfde als wat jij ziet: de maan en een vogeltje ( dat bij bloemen zit) Heerlijk zo zoeken naar figuren, net als toen we klein waren en op onze rug lagen om figuren te zoeken in de wolken.

lindy zei

wat je ook ziet,ik vind het geslaagd........lindy

Nancy zei

Hey Patrice,

Ik zag ze ook in de winkel, maar wist niet dat ze van jou waren... Maar ik zag Veerle met grote ogen van bewondering kijken en dat was al een plezier op zich...
Mooi resultaat trouwens... En ja, als je goed kijkt, kan je er vanalles in terugvinden...

Liefs,
Nancy

Enny zei

Ja, ja, helemaal, ik zie het ook, prachtig gedaan !! Groetjes Enny