vrijdag 19 september 2014

Blog hop In 't Woefke


Hartelijk welkom bij de bloghop van In 't Woefke!
 
Als je hier gekomen bent via het blog van Veerle ben je op de goede weg. Je mag natuurlijk ook vanaf mijn blog verder hoppen. Er zijn nog 5 blogs te gaan ;-)
 
Zoals jullie ondertussen wel weten bestaat In ’t Woefke binnenkort 25 jaar en dat vieren we de ganse maand september! 
Deze week - vanaf vrijdag 19/9 -  houdt het DT van In ’t Woefke een bloghop en het leuke is: 
 
Er zijn 3 mooie prijzen mee te winnen!
 
Hoe werkt een bloghop? 
- Ga langs alle blogs van het DT en deze van In ’t Woefke. Op elke blog staat aangegeven wat het   volgende blog is waar je naartoe kan hoppen.
- Laat op elk blog een reactie achter bij het bericht van de bloghop én wordt volger
- Als je klaar bent met de bloghop laat je hier op het blog een reactie achter om te vertellen dat je overal langs bent gehopt
 
Heb je op alle blogs een reactie achtergelaten? En ben je overal volger geworden? Dan maak je kans op 1 van deze 3 prijzen die te winnen zijn.
 
Zo simpel is het !
Je kan bloghoppen tot en met woensdag 24 september 18.00u, dan worden alle namen verzameld. 
De winnaars worden op vrijdag 26 september getrokken en vermeld op de blogs van het DT. De winnaars kunnen hun prijs af komen halen in de winkel (tijdens of na het Feestweekend).
En dan nu tijd voor m'n kaartje:
 

 
Dit kaartje is gemaakt met de Hero Arts Delicate Blossoms, want bloemen horen toch bij een feest nietwaar?!
 
De klaprozen zijn gestempeld op Bazzill kraft met Versafine en ingekleurd met Faber Castell potloden.
 
Nog een touwtje erbij, en voilà, een CAS kaartje.
 
 
Veel plezier met de bloghop!
Nu is het tijd om naar het blog van Karine te hoppen ;-)
 
Groetjes,
Inge

22 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Inge,

Een klassieker blijft altijd mooi! Lieve kaart met mooie stempel!!
We tellen af naar volgend weekend! We duimen voor veel volk zodat 't Woefke uit zijn voegen barst!!

Liefs,
Nancy

Veerle - A colored mind zei

Tuurlijk horen er bloemen bij een feest en deze zijn heel mooi. Sta er elke keer weer van te kijken hoe goed faber castel op craft kleurt. En ik kijk ook uit naar volgend weekend wordt vast een heerlijk weekend.

Ann zei

Mooie kaart!
Volgend weekend is het feest!
Jeuj!

We duimen!

Enny zei

Een prachtige kaart en die Faber Castell kleurt tof op Kraft papier ! Kijk al uit naar het feest !! Groetjes Enny

Ann Bergé zei

Leuke kaart .

Hilde zei

Heel mooie kaart Inge. Ik vind klaprozen mooie bloemen en ze zijn nu ook een beetje in met al de herdenkingen rond 100 jaar oorlog en " Flanders fields."

Hilde

Patrice zei

Tja, kon niet anders of ik begon met vertraging (alleen niet mijn schuld hoor)... maar ik ben nu mee in running en hoop er velen te laten h(u)oppen... PS. ben al volger hoor hahahaha... en nu naar (moet ik even kijken)...hihihihihi...
Succes XXX

Annelies zei

Heel erg mooie kaart! Ik heb zelf ook een klaprozenstempel liggen, maar moet bekennen dat ik hem nog niet gebruikt heb. Deze kaart levert zeker inspiratie, dus misschien komt het er binnenkort eens van! Groetjes, Annelies

Crealin zei

Leuke feestkaart Inge, eigenlijk een kaart die bij vele gelegenheden past.
Ik kijk ook uit naar het feestweekend, hopelijk heb ik tegen dan mijn stem terug want momenteel gaat alles hier op fluistertoon.

Liefs,

Lins x

martina's kaartjes zei

deze stond nog op mijn verlanglijstje, maar is er ondertussen van geschrapt =) enkel nog gebruiken....
bedankt voor de inspiratie, veel succes met het aftellen naar het grote weekend,
ik hop nog even verder....
grtjs,martina
x

Hilde zei

Dag Inge,

Ik ben ondertussen naar alle blogs gehopt en ben ook bij iedereen volger geworden. Leuk idee zo' 'n bloghop.
Nog veel succes met het feestweekend! Ik kom zaterdag zeker langs. Ik kijk er al naar uit.

Hilde

Enny zei

Joepie, ben nog even bij Patrice langs geweest, en nu heb ik ze allemaal gedaan ! Prachtige creaties hoor ! Tot ziens op het feest-weekend ! Groetjes Enny

linda zei

Eenvoud siert......

Linda Vandekerckhove

Linda zei

Hey Inge,
prachtige stempel he! en ik ben, nog niet zo lang geleden ook in de ban geraakt van het bruine papier ;-)
Oja, ik was al volger hoor ;-)
Groetjes, Linda

Rita' s hobby's zei

prachtige kaartjes !!

Monique zei

Mooie kaart Inge, ondertussen heb ik mijn bloghop afgemaakt!! Wat was dit leuk!!!!
Bij enkele was ik al lang volger en de andere DT dames ga ik zeker blijven volgen!!!
groetjes en tot zondag!
Monique

Unknown zei

mooie kaart Inge

Nicoleke zei

Poppy's .... die blijven tot de verbeelding spreken ! mooi
Nicole

Els zei

Less is more! Simpele maar mooie kaart. Ik kan niet wachten tot zaterdag :)

Groetjes,
Els

Tanja zei

Heel mooi kaartje! Ik hou van klaprozen, zeker verwerkt in zo'n mooie uitvoering. In ben rondgehopt, leuk al die verschillende projectjes te zien! En overal waar ik nog geen volger was, volger geworden. Dan kan ik ineens al het moois blijven volgen...

LottesCards zei

O, ik had door alle drukte thuis dit helemaal gemist, gelukkig vertelde Lins mij nog op tijd dat er een leuke blog-hop is! natuurlijk ga ik graag jullie blogs langs om te zien wat er allemaal gemaakt is ;-) Deze kaart is op ieder geval prachtig!!!

Ik wens je een prachtig feestweekeinde toe! Dat moet zeker gaan lukken met al uw voorbereidingen die je van de zomer al had laten zien. En ga natuurlijk zo door hé?!

Liefs en hopelijk tot ziens, Lotte

LottesCards zei

Ik ben rond geweest en alles kunnen bewonderen. Wat een prachtige dingen ben ik langs gekomen. Je mag trots zijn op zo'n geweldig gevarieerd team! Liefs Lotte