zondag 24 augustus 2014

Happy Birthday

 
 
Hallo ,
 
Hi,
Mijn laatste projectje voor deze maand is een verjaardagskaartje geworden. Voor deze kaart heb ik een malletje van Memorybox gebruikt. De gieter heb ik daarna geblend met Brushed Corduroy.
 
My last project of this month is a birthday card. For this card I used a Memory Box die. The wateringcan is blended with Brushed Corduroy.
 
De bloemetjes had ik laatst In't Woefke gekocht,  ze zijn er in verschillende kleuren en je kan de tinten heel leuk met elkaar combineren.
 
I bought the flowers at In 't Woefke, they are available in several colors and they can be easily combined with eachother.
 
Het dessinpapier is van Pion. De randen van het papier zijn ook geblend met Brushed Corduroy.Verder heb ik nog een randpons en vlinders van Martha Stewart gebruikt.
 The paper that I used is from Pion, the edges are also blended with Brushed Corduroy. I also used an edge and butterfly punch from Martha Stewart.
Veel knutselgroetjes en tot binnenkort.
 
Have fun creating and till next time.
Karine
Materiaal: cardstock beige linnen, Pion Design Flower frames, bloemetjes Sweatheart, Distress Inkt Brushed Corduroy, Memorybox Garden Watering Can , Martha Stewart randpons en vlinders, stukje lint, tekst Rubbernecker

3 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Karine,

Wat een lieve kaart alweer!

Tot binnenkort!!

Liefs,
Nancy

Nancy zei

Hey Karine,

Wat een lieve kaart alweer!

Tot binnenkort!!

Liefs,
Nancy

Veerle - A colored mind zei

Een hele mooie kaart. Die bloemen komen mooi uit op de achtergrond en die glitters op de vlinders geven dat kleine extraatje.