vrijdag 8 augustus 2014

Eentje met bloemen


Hallo iedereen die komt kijken,
Hello everyone here, 
Ik ben nog altijd in mijn scrapmoment. En omdat het fijn zomert, hier eentje met bloemen.
 
I'm still scrapping. And because it's a lovely summer, this one with flowers.
 

Bevalt de pagina jou? Laat dan een berichtje achter...

Do you like the page? Let me know and leave a comment ...

 

Patrice
 
 

Gebruikte materialen/ Used materials:
Grijs cardstock Bazzill  (Grey cardstock from Bazzill),
Roze geruit papier van Pebbles (pink checkered paper from Pebbles),
Groen geruit papier van Sassafras (green checkered paper from Sassafras)
Vlinder + kleine vlinders van Memory box (Butterfly + little ones from Memory Box),
Kat en vogel van Memory Box (cat and bird from Memory Box/PoppyStamps),
Vogelhuisje van Marianne Design (Birthhouse bij Marianne Design),
Kleine bloem van Nelly Snellen en grote (onder foto) van Tim Holtz (little flower from Nelly Snellen and big one from Tim Holtz),
Gras (grassy edge van Die-namics) (Grassy edges from Die-namics),
Tag van Sizzix (Tag from Sizzix),
een knoopje (one button)
1 dymolabel gemaakt met de handtang (one label I made with a Dymo punch)...
5 roze kleefparels waarvan 3 donkere en 2 lichte (5 pink adhesive pearls, whose 3 dark and 2 light)...

3 opmerkingen:

Enny zei

Heel mooi gedaan hoor !! Groetjes Enny

Veerle - A colored mind zei

Ik vind deze pagina ook weer heel geslaagd, mooie kleurencombinatie, veel te ontdekken en opnieuw een mooie foto. Een mooie aanvulling voor je fotoalbum.

Crealin zei

Tuurlijk vind ik dit mooi Patrice, heel knappe LO!

Liefs,

Lins