dinsdag 19 augustus 2014

Bambi

 
Nieuw in het assortiment en veel te schattig om het te laten liggen… Toen ik dit hertje van Artemio zag liggen, wou ik het meteen…
Ik wist direct wat ik er mee zou maken…
New in the store and just too cute is this little deer from Artemio. As soon as I saw it, I knew I wanted it ...
 
Geëmbost met het embossingpoeder van Wow, geeft deze stempelafdruk een heel mooi effect…
Ruitjespapier van Pebbles, hartjes van Memory Box en een strikje er bij en je hebt meteen een hele leuke kaart voor vele doeleinden…
I embossed it with WOW embossing powder, this gives a great result ... The gingham paper is from Pebbles, the hearts from Memory Box and a little bow finishes it off. And as a result you have a fun card that can be used for a lot of occasions.
 
Simpel, snel klaar en zo schattig!
 Simple, quick and oh so cute !
Tot een volgend project alweer!
 Till my next project !
Liefs,
Nancy

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lief lief lief!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Karine zei

Zo lief is dit kaartje, Nancy . Heel mooi
Groetjes Karine

Crealin zei

Ook ik ben fan van dit super mooie kaartje! Zo veelzijdig, knap effect met het embossingpoeder!

Liefs,

Lins x