woensdag 4 juni 2014

Ik ga op reis en ik neem mee

 

 
Hoi bloggers,
Hi,
Op reis zijn er altijd zoveel dingen die gebeuren en je eigenlijk moet opschrijven omdat je ze anders vergeet.  Veel dingen worden gefotografeerd maar die leuke anekdotes of uitspraken verdienen ook een plaatsje. Daarom maakte ik een klein reisschriftje om mee te nemen. Daarin kunnen al die dingen opgeschreven worden en natuurlijk nog veel meer zodat alle herinneringen goed bewaard blijven. 
Ik besloot om deze keer eens een boekje zelf te proberen inbinden met de copticsteek.  Het duurde even voor ik het onder de knie had maar ik ben er zeker van dat ik dit nog wel even herhaal.
 
If you go on a journey a lot might happen that you can forget.  You take a lot of photographs but those funny quotes also deserve a place in your memories. That’s why I made a little notebook so you can write everything down and we don’t forget.
I tried to bind my notebook using a Coptic stich. It took some practice to get the hang of it but I’m sure I‘ll do this again.
Groetjes – Greetz
Veerle
 
Gebruikte materialen / Used materials:
Papier – papers: cardstock
Stempels – stamps: Darkroom Door ~New York volume 1
Inkt – inks: stazon – versamark
Embossingpoeder - embossingpowder: zwart
Structuurpasta
Stencil: memorybox ~stardust
 

2 opmerkingen:

Karine zei

Een heel leuk idee, Veerle... Weer super knap gemaakt .
Groetjes
Karine

Enny zei

Een prachtig boekje, en tof dat je het zelf hebt ingebonden ! Groetjes Enny