dinsdag 17 juni 2014

Hedgehopper

 

 
Hoi allemaal,
Hi everyone, 
Hier ben ik dan weer met een echt vakantiekaartje! Geloof me, ik ben al aan het aftellen :-)
 It's me again with a vacation card ! Believe me, I'm counting the days :-)
Om dit kaartje te maken heb ik eerst 'Hedgehopper' van Penny Black ingekleurd. Nadien heb ik de randen bedekt met gescheurde post-its en de achtergrond geblend met Distress inkt (Tumbled Glass en Faded Jeans).
 On this card I first colored "Hedgehopper" from Penny Black. Then I covered the edges with some masking tape, and blended the background with Distress ink (Tumbled Glass and Faded Jeans).
 
De bril en enkele details van het vliegtuig heb ik bewerkt met glossy accent zodat ze een glazige look krijgen. In plaats van hartjes heb ik vlaggetjes aan de lijn gehangen.
The glasses and some details of the plane are covered with glossy accent to give it a shiny look. Instead of hearts, I hung a banner on the line.
 
De wolkjes (memory box) zijn geblend met blauwe distress inkt. In de grootste wolk past precies de 'Happy birthday' uit de 'Happy birthday' set van Rubbernecker.
 The coulds (Memory Box) are blended with blue Distress ink. In the biggest cloud you can stamp the Happy Birthday from the Rubbernecker Happy Birthday set.
Bon voyage egeltje :-)
Have a nice flight hedgehog :-) 
Vele zonnige groetjes,
 Sunny greetings,
Lins

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Deze is leukkk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Veerle - A colored mind zei

Dit is zo een kaartje waar je vrolijk van wordt :-) Ik wou dat ik mee kon vliegen. Heel leuk dat de tekst in de wolk staat.

Karine zei

Wat een prachtige stempel is dat... En weer zo een mooie kaart. Groetjes Karine

GerJanne zei

Echt superleuk!!
GerJanne