woensdag 25 juni 2014

Een nieuw nestje

 
Dag Bloggers,
 Hi bloggers,
Het jaar is bijna in de helft, de examens zijn achter de rug, de rapporten komen er aan en dus ook de vakantie… Als we aan vakantie denken, komt er vast en zeker water bij…
En dus ook in mijn nieuw project… Een eigenzinnige interpretatie van vakantieplannen… zwemmen ja… en deze vriendjes doen dit maar al te graag in hun nieuwe visbokaal.
 The year is almost halfway, exams are over, and so here comes ... vacation ... When we think of vacation, we usually also think about water
 
And so I did for my new project ... a quirky interpretation... swimming ... and these little buddies love it, although in their own aquarium
Toen ik vorige week deze nieuwe snijmallen zag van ‘My favorite things’ was ik meteen fan… Het nieuwe papier van Bo Bunny dat net een dag eerder binnen was gekomen, paste er in mijn hoofd perfect bij… Dus, snel mee naar huis genomen en diezelfde avond was dit nieuwe projectje een feit.
Met een aangepaste tekst werd dit dan een kaartje voor een stel vrienden die net hun huis helemaal verbouwden…
As soon as I say these new dies from My Favorite Things, I knew I wanted to make something with them. And the new Bo Bunny paper that arrived a day earlier, fits perfectly. So I took it home and the same evening, this little project was finished.
 
With a custom text this card is ideal for some friends who just renovated their home.
 
 
Het tekststempeltje is er ééntje dat van een setje van ‘Joy’ komt…
ik hoop dat ik jullie hiermee heb aangestoken en dat jullie net zo enthousiast met dit nieuwe setje gaan willen werken als ik deed…
Kleurencombinaties in overvloed mogelijk… Je kan ze zelfs maken in je favoriete voetbalkleuren… waarom niet?
 The text stamp is from a clear set from Joy. I hope this inspires you and you'll be just as excited about this new dies as I was.
 
And for colorcombinations: you can choose whatever you want,.... why not use the colors of your favorite soccer team?
Ik bouwde de visbokaal op met een witte achtergrond en twee laagjes doorschijnend mica om zo een 3D-effect te krijgen. Misschien is het op de foto’s niet zo heel duidelijk, maar dan moet je gewoon een keertje bij Inge in ’t Woefke langs gaan om zelf te gaan kijken…
I made this little aquarium on a white background, added 2 layers of transparant micca to create a 3D effect. Maybe not so visible on the photo's, but you can always check it out for yourself at Inge' s store In 't Woefke.
 
Hoop jullie daar één van de dagen tegen te komen!
 I hope to see you there one of these days !
Tot een volgend project alweer,
 
Till my next project,
Liefs,
Nancy
 

2 opmerkingen:

Enny zei

Hoi Nancy, wat een leuke kaart ! Sorry dat ik zo laat reageer, had problemen met mijn blog... Groetjes Enny

Veerle - A colored mind zei

Hoi Nancy, ik vind het helemaal geslaagd, dat idee om de visbokaal te maken met een stuk transparant geeft echt een mooi resultaat!