woensdag 14 mei 2014

Happy Birthday

 
 
Hallo allemaal,
 
Hi everyone,
Tijdens mijn laatste bezoekje bij Inge, had ik ook de Flakes van IndigoBlu mee naar huis genomen . En wat is dat leuk om mee te werken, ik ben er helemaal weg van.
During my last visit with Inge, I bought some Mega Flakes from IndigoBlu. They are so much fun to work with, I'm hooked. 
Voor dit kaartje heb ik alleen het vlindertje met de Flakes gedaan . Maar juist omdat het zo klein is, geeft dat wel een heel mooi accent. De achtergrond heb ik geblend met Distress Inkt (Broken China , Tumbled Glass). De bloemen zijn van Stacy Stamps, en deze heb ik nog een beetje met een glitterpen bewerkt (Zig). Het tekstje Happy Birthday komt van een setje van Rubbernecker.
 For this card I only used the Mega Flakes on the butterfly. But just because it is so small, it gives a nice accent. The background was blended using Distress inkt (Broken China, Tumbled Glass). The flowers are from Stacy Stamps and I added some shine with the Zig pen. The text Happy Birthday is from the Sall Happy Birthday Rubbernecker set.
Ik zou dus zeggen , probeer die Flakes maar eens een keertje uit. Ze zijn echt de moeite waard.
 Well, give the Mega Flakes a try, they are worth it.
Groetjes en tot de volgende keer.
 
Greetings and till next time
Karine.
Materiaal: Flakes Indigoblu (Yorkshire dales) , Distressinkt ( Broken China, Tumbled Glass),Stacy stamps, Glitterpen Zig, vlinder Kaiserkraft, Rubbernecker.
 
 

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Liefjes!
Creatieve groetjes, Gaby

Nancy zei

Hey Karine,

Fijne kaart maakte je hier mee!

Liefs,
Nancy

Enny zei

Heel mooie kaart, die Flakes ken ik nog niet, maar het ziet er prachtig uit ! Groetjes Enny

Crealin zei

Wat een mooi kaartje Karine, ik ben benieuwd om het kaartje in 't echt te zien want die flakes geven inderdaad een mooi effect.

Liefs,

Lins