zondag 4 mei 2014

A new puppy

 
Hallo,
 
Hi, 
Rond deze tijd van het jaar worden er overal jonge dieren geboren. Ze zijn zo schattig als je ze ziet en ik kan daar echt van genieten . Daarom heb ik voor deze schattige stempel van Whipper Snapper gekozen. Wie ooit een jonge pup in huis heeft gehad , kan het zich misschien wel nog herinneren wat voor een deugenieterij zo een pup kan uithalen ... ja net zoals op de stempel.
 This time of year a lot of young animals set foot in this world. They are so cute and I really enjoy them. That's why I chose this cute stamp from Whipper Snapper. If you ever had a young pup in your home, you might remember how mischievous they can be .... just like on this stamp.
Ik heb het kaartje vrij simpel gehouden. De achtergrond heb ik gemaakt met versamark  en een achtergrondstempel van Impression Obsession. Het botje heb ik uitgesneden met de Silhouette en een beetje geblend. De stempel zelf is ingekleurd met Derwent potloden .
 I kept the card clean & simple, the background was made using Versamark and a background stamp from Impression Obsession. The bone was cut with the Silhouette and blended a bit. The stamp was colored with Derwent pencils.
Veel knutselgroetjes,
Have fun creating,
 
Karine
 
Materiaal: Whipper Snapper (Double Trouble), Impression Obsession (stars), Silhouette
D Woof Box # 44287, Memorybox Classic Lower Alphabet Set, Stickles Star Dust, Archival Ink Coffee, cardstock lichtblauw, lintje

5 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Oh, dat is idd een schattige stempel. Mooie combinatie met dat bot. En die puppystreken :-) dat kennen we zeker, Nena is er al van verlost, Gizmo daarentegen is drie jaar en liep deze morgen toevallig ook terug met een rol WC papier rond :-)

Enny zei

Wat een leuke kaart en die stempel is super !!! Ja, ja, ik heb ook een hondje ! :))
Groetjes Enny

Anoniem zei

Wat een leuk kaartje!
Creatieve groetjes, Gaby

Crealin zei

Oh zo knap! Sowieso vind ik die whipper snapper's echt zo mooi en deze stempel in combinatie met het bot vind ik heel leuk!

Liefs,

Lins

Nancy zei

Hey Karine,

Ik zag 'm dinsdag in de winkel... zóóó lief!!!

Liefs,
Nancy