woensdag 9 april 2014

Vlinders

 
Dag bloggers,
Hi bloggers,
Jullie mogen het me niet kwalijk nemen, maar mijn april-kaarten zijn ‘quick-and-easy-kaarten’ geworden. Het moest een keer allemaal heel snel gaan want in april ben ik er even niet… één van mijn dochters huwt in het buitenland en we zijn daarvoor twee weekjes weg… Dus moest alles heel snel klaar zijn…
 
I'm sorry but my projects for Aril are Quick & Easy cards. Everything had to happen very quickly since I won't be here, one of my daughters is getting married abroad and so we're gone for 2 weeks.
Als eerste kaart voor april, een vlinderkaart.  Ik ben toch al een hele tijd grote fan van de mallen van ‘Memory Box’. Je kan er geweldige dingen mee maken…  dus, voor deze kaart gebruikte ik verschillende tinten papier die op elkaar afgestemd zijn. De vlindermal van Memory Box, Stickles en een strik.  Met een bijpassende tekst er bij, is deze kaart geschikt voor heel veel gelegenheden… huwelijk, verjaardagen, moederdag, communie…
For my first project a butterfly card. I've been a big fan of the Memory Box dies for quite some time now. You can make fabulous things with them, so for this card I used different shades of cardstock from 1 color. I added a tekst, some stickles, a bow, ... this card is suitable for so many occasions: wedding, anniversary, mothers day, ...
 
Tot een volgend project alweer!
Till my next project! 
Liefs,
 
Hugs
Nancy
 
 
Hier zie je nog hoe het onderste papier door de vleugeltjes komt piepen… Mooi toch?
 
Here you can see the bottom paper behind the wings ... gorgeous isn't it?

2 opmerkingen:

Patrice zei

Wat een geweldige kaart...het is net een levendige vlindervertoning. Het geeft het gevoel dat ze er zijn neergestreken... Top!
Grtjs Patrice

Enny zei

Wauw, prachtig met die vliegende vlinders ! En proficiat met je dochter ! Groetjes Enny