dinsdag 15 april 2014

Splish Splash

 
 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
Toen ik deze malletjes zag, wist ik meteen wat ik er mee zou doen… De golfjes van ‘Die Namics’ passen perfect bij de eendjes van ‘Memory Box’… Ik maakte er deze vrolijke, kleurrijke kinderkaart mee…
 
As soon as I saw these dies, I knew what I was going to do with them .... The waves from the Die-namic dies are perfect with the ducks from Memory Box. I made this  fun, colorful card with them.
 
Nog een zonnetje, uitgestanst met een ‘Nestabilitie’ en een tekstje (van het stempelset ‘Summer Lovin’ van Joy) er bij en wiebeloogjes… En je kaart is klaar. Op de foto staan nog een beetje te grote ogen, maar Inge heeft er kleiner op voorraad, zodat je er de juiste maat op kan zetten.
 
A little sun, die cut with a Nestabilitie and a little tekst from the Summer Lovin' set from Joy and some fun eyes; and your card is ready. On the picture you see the ducks with big eys, but Inge has smaller ones, so you can adjust the size. 
 
Ook de binnenkant van deze kaart, krijgt een vrolijk tintje…
 
The inside of the card also gets a fun design....
 
Bij de kaart, maakte ik ook een bijpassend doosje… zelfde kleuren, kleinere eendjes… Dit doosje kan je gebruiken om een klein kadootje in te stoppen, voor doopsuiker, een verjaardag, ... of waarom niet op de Paastafel als versiering?
 
With the card I made a fitting box ... same colors, smaller ducks... This box can be used for a little gift, for a christening, birthday, ... or why not just to decorate the easter table?
Met deze zomerse kaart, met bijpassend doosje, wens ik jullie allemaal een hele zonnige paasvakantie toe!
 
With this summer card and box I wish you all a Sunny easter holliday !
 
 
Tot een volgend project alweer…
See you next project ...
 
Liefs,
Nancy

4 opmerkingen:

Crealin zei

Heel toffe kaart met dat bijpassend doosje erbij. Die wiebeloogjes vind ik zo leuk bij die eendjes, ik zie de ontvanger al schudden ;)

Groetjes,

Lins

Patrice zei

Amaai een hele vrolijke en kleurrijke Nancy. Leuk om te zien... kwek kwek kwek...
Grtjs Patrice

Karine zei

Een heel leuk kaartje, Nancy ... Zou zo mee gaan zwemmen hihi .
Groetjes Karine

Veerle - A colored mind zei

Een vrolijke kaart waarvan ik weet dat het niet alleen aan kinderen gegeven kan worden, een vriendin zou ze met veel plezier in haar bus vinden, die eendjes zijn super.