woensdag 16 april 2014

Secret Garden

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Weer een kaartje gemaakt met de mooie Lavinia stempels.
 
Another card that I made with the lovely Lavinia stamps.
 
Deze keer wou ik een speciale sfeer creeëren, een sprookjesachtige plek in een donker woud, en ik denk wel dat dit gelukt is; zeker met de stempels Secret Garden en Fairy Steps.
 
This time I wanted to create a mystical place in a dark forest and I think I succeeded with this stamp Secret Garden and the Fairy Steps.
 
Ook hier heb ik de achtergrond geblend met Distress inkt (Shabby Shutters, Peeled Paint, Forest Moss en een beetje Stormy Sky) en heb ik gestempeld met Versafine.
Ik heb hier ook gewerkt met de waterpen en de Distress reinkers om wat meer kleur en diepte aan te brengen op sommige plaatsen (de deur, trappen en bloemen)
 
For this card I used the Distress inks again (Shabby Shutters, Peeled Paint, Forest Moss and a bit of Stormy Sky) and Versafine.
I also used a waterpen and Distress reinkers to color in some details (steps, door, flowers), just to give it a bit more color and dept.
 
Ik kan niet wachten tot de nieuwe stempels binnenkomen zodat ik nog meer kan spelen.
 
I can hardly wait for the new stamps to arrive so I can play some more
 
Tot binnenkort
 
Groetjes
Inge


5 opmerkingen:

Crealin zei

Hey Inge,

ik kan ook niet wachten hoor :) Ik vind jouw kaart zo knap geworden, helemaal een 'Inge' kaart. Ik zou zo in dat kaartje kunnen stappen.

Groetjes,

Lins x

Veerle - A colored mind zei

Oh hij is super geworden. Ik heb wel zin om door die deur te stappen om te kijken waar ik terecht kom.

Patrice zei

Wauwie Inge... wat zit daar achter het deurtje...wat ervoor zit is al zo mooi, ik moet er niet aan denken wat er kan achterzitten???!!!!
Hihihihihi groetjes Patrice

Karine zei

Ohhh wat een prachtig kaartje , en zo knap gedaan , ben benieuwd om ze in het echt te zien ... Super !
Groetjes Karine

Patricia Van der Vloet zei

Ik dacht,welk lid van het dt team heeft dit gemaakt.Dat zal zeker in de smaak vallen bij Inge.En wat blijkt,je hebt het zelf gemaakt.
Heel mooi!!!
Groetjes
Patricia