zaterdag 26 april 2014

Posy kaart


Dag Bloggers,
 
Hi Bloggers,
Hier alweer een projectje… Toen de nieuwe ‘Heartfelt Creations’ binnen kwamen bij Inge, was ik meteen gevonden voor deze serie… Kiezen was weer niet gemakkelijk, want die wil je echt allemaal in je collectie… Mijn eerste keuze waren deze mooie, ronde bloemen (Posy Patch Flowers) … Geweldig toch, een set bloemen in dezelfde vorm, in verschillende maten, mét stansen bij…
Here a new project from me. When the new Heartfelt Creations arrived at Inge's store, I was sold immediatly, it was just hard to choose which ones to take, you really want them all in your collection ... My first choice were these beautiful round flowers (Posy Patch Flowers).
Isn't it great, a set flower stamps in different sizes and with matching dies !
 
Ik maakte er deze roze versie van… Enkel nog een randpons (van Fiskars) en wat glitters (Stickles) en mijn kaart was klaar… gemakkelijk toch?
 
This card is a pink one, I used a edge punch from Fiskars, some stickles and my card was ready ... how easy is that?!
 
 
In de binnenkant maakte ik een verborgen kaartje met inham om de boodschap te schrijven .. Gewoon je fantasie laten werken ... kaartje erin, gaatje, strikje en klaar ....
 
On the inside I added a hidden card, to add my wishes. Let your imagination flow.
 
Tot een volgend project alweer ..
 
Till my next project
 
groetjes
 
Nancy

2 opmerkingen:

Crealin zei

Leuke kaart Nancy, ik heb ook een bloemenswirl van Heartfelt, die zijn echt mooi he.
Wat een gemak als de stansen erbij zitten :-) Stel je voor...

Groetjes,

Lins

Veerle - A colored mind zei

Heel leuk idee om je boodschap zo te verwerken aan de binnenkant.