zondag 13 april 2014

It's a boy

 
Hallo allemaal,
 
Hi everyone,
Voor dit projektje heb ik voor een babykaartje gekozen. Dit malletje van Cottage Cutz is echt een hele leuke. Hij lag al een tijdje in mijn ' nog te maken ' mandje en dus vond ik het wel eens tijd om er iets mee te doen.
For this project I chose a baby card. This die is from Cottagecutz is really cute. It sat in my basket waiting to be used, so it was time to take it out and create something with it.
 
De achtergrond heb ik gemaakt met de Pan Pastels . En de uitgestanste malletjes heb ik geblend met Distress Inkt. Nog een stukje Scrappers Floss en je waslijntje is klaar. Om het geheel af te maken heb ik er nog een paar wolkjes van Memorybox opgezet.
 The background is made with Pan Pastels and the die cuts were blended with Distress ink. Add a bit of scrapper's floss and the clothesline is ready. To finish it all off, I added some Memory Box clouds.
Materiaal / Used material:
Cardstock lichtblauw en bruin,
Distress Inkt (Tumbled Glass, Squeezed Lemonade, Brushed Corduroy),
Pan Pastels (Bright Yellow Green, Bright Yellow Green Shade, Turquoise Tint, Turquoise),
 Scrappers Floss ,
Memorybox Mini Clouds
Cottage Cutz Baby Boy Clothes
Memorybox malletje Puffy Clouds
 
Groetjes en nog veel knutselplezier,
 
have fun creating,
Karine

6 opmerkingen:

Ann zei

Oh!
Keilief kaartjes!

Mooi...

Veerle - A colored mind zei

Oh wat een lief kaartje,mooie kleurencombinatie. Dat is een leuke stans waarvan je zelfs één stukje apart zou kunnen gebruiken.

Monique zei

Prachtig kaartje!
Ben fan!!!
groetjes

maria's knutselplezier zei

Wow wat een schattig kaartje heb je hier gemaakt!!!Super mooi!!en zooolief!!

Groetjes
Maria

Nancy zei

Hey Karine,

Dat heb je weer super mooi gemaakt hé! Zó lief...

Liefs,
Nancy

Crealin zei

Oh wat een mooi babykaartje, je had het al over die wolkjeslucht. Zo mooi gemaakt. Ben echt benieuwd om het in 't echt te zien.

Liefs,

Lins x