maandag 14 april 2014

Fairy mushrooms

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Gisteren had ik eindelijk tijd om te spelen met m'n nieuwe prachtige stempeltjes van Lavinia, en alhoewel het clear stempels zijn, geven ze een prachtige scherpe afdruk.
 
Yesterday I finally had time to play with my new stamps from Lavinia. They are so gorgeous, and although they are clear, they give a crisp print.
 
De achtergrond is geblend met Distress ink Stormy Sky en Dusty Concord en de rest is gestempeld met Versafine Imperial Purple en Onyx Black.
 
The background was blended with Distress inks Stormy Sky and Dusty Concord and I stamped with Versafine Imperial Purple and Onyx Black.
 
Zoals ik reeds in de nieuwsbrief vermeld had zijn deze stempels (en nog vele andere van Lavinia) binnenkort te koop in de winkel: In 't Woefke
 
These stamps and many more will be soon availble here in my store: In 't Woefke

Overmorgen laat ik jullie m'n 2de creatie zien
 
You can see my 2nd card here the day after tomorrow.
 
Tot binnenkort
 
Groetjes
Inge

8 opmerkingen:

LottesCards zei

O, wat is die gaaf!!! De stempels heb je zo mooi gecombineerd en laten een prachtig verhaal zien ;-) En de kleuren passen er zo super bij. Echt prachtig!!!

Fijne week, liefs Lotte

Veerle - A colored mind zei

Een plaatje dat helemaal klopt. De kleuren, de stempels, het vervagen van stempels... heel mooi kaartje. Ik ben benieuwd welke stempels je besteld hebt.

Karine zei

Wauww Inge, wat een prachtig kaartje is dit ! Heel knap gedaan ... Ik kijk al uit naar je bestelling hoor!
Groetjes Karine

Inge zei

Bedankt voor de complimentjes dames !
Ja ben er zelf ook heel tevreden over, is helemaal geworden wat ik wou, en ik kan amper wachten tot ze eindelijk hier zijn LOL
groetjes
Inge

Patrice zei

Amaai Inge die is heel mooi gelukt zeg...zei jij experimenteren?? Doe dan nog maar een paar experimentjes hoor!
Groetjes Patrice

Sarah - Crea S zei

Zo'n mooi en magisch kaartje! Echt prachtig. Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Nancy zei

Hey Inge,

Wat een mooie kaart maakte je met deze nieuwigheden...

Merci om ons te volgen op FB!! Leuk om een reactie van jullie te lezen eerder deze week!!

Liefs,
Nancy

Crealin zei

Héééél mooi en zo mooi gecombineerd. Ik zal ook eens aan de slag gaan want je doet me zin krijgen :)

Groetjes,

Lins