zondag 2 maart 2014

Nog 6 dagen: M&T Rubbernecker stempels

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Eerst en vooral welkom aan de nieuwe volgers! Het is altijd leuk om te zien dat nieuwe mensen mijn blog ontdekken en leuk vinden.
 
First of all welcome to the new followers! It's always nice to see new people finding my blog.
 
Zoals jullie weten organiseer ik op zaterdag 8 maart een dag met gratis Make & Takes met de nieuwe Rubbernecker stempels, dan kan iedereen deze mooie stempels eens komen uitproberen en bekijken.
 
As most of you know I'm having a Make & Take day with the new Rubbernecker stamps on Saturday March 8. Everyone is welcome to come and try out these gorgeous stamps.
 
In aanloop van deze dag, laat ik jullie graag enkele kaartjes zien die ik als voorbeeld gemaakt heb.  Vandaag alvast de eerste met 1 van de nieuwe Rubbernecker stempels: een Flourish Trio. (En ik zeg een omdat er 3 verschillende te verkrijgen zullen zijn op zaterdag 8 maart).
 
In anticipation of this day, I'm gonna show you some cards I made as examples. Today I'm showing you a card with 1 of the new Rubbernecker stamps: a Flourish Trio.  
 
Deze stempel is ingekleurd met Panpastels, en zoals julllie zien geeft dit een heel leuk effect.
Het tekststempeltje is ook van Rubbernecker; in deze set zitten wel 31x Happy Birthday in vele lettertypen, zowel horizontaal als vertikaal, makkelijk te gebruiken op kaarten en ook op tags. Deze set kon ik dan ook heel goed gebruiken want vaak zijn teksten te groot zeker voor kleine tags.
 
This stamp was colored with Panpastels and as you can see, this stamp is perfect for it.
The text stamp is also from Rubbernecker, in this set you have 31x Happy Birthday in different fonts, horizontally and vertically. This is great for cards and little tags, I really could use this set very well since it often happens the text stamps are too big for what I want.
 
Zo, hopelijk kan deze kaart jullie inspireren en mag ik jullie zaterdag hier in de winkel verwelkomen.
 
Groetjes
Inge 
 
 

3 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Een heel leuk effect met die pan pastels! Mooie kleur ook dat oranje, ik gebruik het zelf niet zo vaak maar ik moet blijkbaar mijn mening herzien.

Enny zei

Prachtig gedaan ! Ik heb ook nog nooit met Pan pastels gewerkt, maar het ziet er tof uit ! Groetjes Enny

Nancy zei

Benieuwd naar zaterdag...

Liefs,
Nancy