vrijdag 14 maart 2014

How old ?


Hoi bloggers,
Hi bloggers,
we blijven nog even bij mannenkaarten met vaderdag dat er aan komt.  Deze keer heb ik een verjaardagskaart gemaakt.
Ik gebruikte hiervoor een stencil van memorybox. Toen ik de stencils van memorybox zag op het blog was ik meteen verkocht want ze hebben echt  een leuke distressed look. Helemaal goed voor een mannenkaart. Maar ze lenen zich ook voor andere kaarten maar dat zien jullie bij mijn volgende projectje ;-)
Another male card since fathersday is approaching. This time I made a birthday card and I used a Memorybox stencil . When I saw these stencils I fell in love, they have this beautifull distressed look. Just right for a male card but of course also for other cards. I’ll prove that with my next project ;-)
Groetjes – Greetz
Veerle
Gebruikte materialen / Used materials
Cardstock:  Bazzil kraft
Distressinkt:  bundled sage – vintage photo – walnut stain
Stempel – stamps:  Deep Red ~pocket watch – Tim Holtz ~bitty grunge
Stencil: Memorybox ~texture mesh
Embossingpoeder – embossingpowder:  Ranger super Fine Detail black
Gesso – witte verf
Cardboard
Zwart naaigaren

4 opmerkingen:

Enny zei

Een heel toffe mannenkaart Veerle ! Die stencil is super !
Groetjes Enny

Lins zei

Waaw Veerle,

wat een knappe kaart, die achtergrond is echt super maar je hebt er dan ook nog eens een heel mooi geheel van gemaakt. Die tekst is ook zo tof in combinatie met de klok.

Fijn weekend,

Lins x

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige mannen kaart!!!Super!!

Groetjes
Maria

Patrice zei

Hoikes, ik kom terug voetje per voetje bloggen hoor. Profiteren van momentje zonder hoofdpijn! En wat hebben mijn collegaatjes weer mooie dingen gemaakt zeg.

Groetjes Patrice