woensdag 5 februari 2014

Valentijnskaartje met Panpastels

 
Hallo allemaal,
 Hi everyone,
Ik wilde voor deze kaart graag iets met de Pan Pastels doen, en zo heb ik een achtergrond gemaakt met de Pan Pastels, een stukje plastiek en een stempel van Kaiserkraft Crackle. Superleuk om met deze te werken , altijd een beetje verrassend om te zien wat het resultaat gaat zijn .
For this card I wanted to do something with the Panpastels, so I made the background for this card with Panpastels, a piece of plastic and a stamp from Kaisercraft (Crackle). So much fun working with these pigments, you never know exactly what the end result will be.
 
Om het kaartje verder aan te kleden, heb ik twee mallen van Memorybox gebruikt nl. Bingham Heart en Perched Reed Bird. De vleugeltjes van de vogeltjes zijn gemaakt van een klein hartje dat ik in twee gesneden heb. De vogeltjes zelf zijn geblend met Distress Inkt Brushed Corduroy.
 To finish the card, I used 2 Memory Box dies: Bingham Heart and Perched Reed bird. The wings of the birds are made with a little heart that I cut in two. The birds themselves are blended with Distress ink Brushed Corduroy.
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
What do you think of it?
 
Groetjes en nog een hele gezellige dag.
 
Greetings and have a nice day
 
Karine
 
Gebruikte materialen / Used materials:
 
Materiaal: Cardstock Bruin , Linnen Cardstock Beige , rood
Memorybox Bingham Heart, Perched Reed Bird
 Pan Pastels Raw Umber Bright, Yellow Green, Magenta Shade
Inkt : Distress Inkt Brushed Corduroy, Ranger Archival Ink PLum
Achtergrond: Stukje plastiek, Kaiserkraft Crackle

3 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Karine,

Ziet er super uit hé!!
Dat heb je weer mooi bedacht...

Liefs,
Nancy

Veerle - A colored mind zei

Ik vind het een hele mooie achtergrond, leuk wat je allemaal kan bereiken met de pan pastels.

celia zei

Heel tof!