dinsdag 25 februari 2014

Spoil yourself silly !


Hallo bloggertjes,
Hi bloggers,
Ook ik heb voor jullie mannenkaart klaar. Voor mij is dit soort kaarten een echte uitdaging...geen eenvoudig publiek he :-)
I also made a card for a man. For me this is quit the challenge ... not so easy as it sounds now is it :-)
Ik heb een easel card gemaakt, dit keer met een stans van een zeshoek. Ik vond de hond met de das uit de Penny Black stempelset 'Bubbly' wel passen voor een mannenkaart. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. De achtergrond heb ik geblend met Tumbled Glass en Frayed Burlap
I made an easel card, this time with a hexagon die. I thought this dog with tie from the Penny Black set "Bubbly" fitted the theme. The stamp is colored with Faber castell pencils, the background is blended with Tumbled Glass and Frayed Burlap
Het gestreepte designpapier komt van Pebbles 'Thank Heaven'. Als afwerking heb ik nog enkele sterretjes (memory box) aangebracht met tacky glue.
The design paper is from Pebbles. To finish it off I added some stars from Memory Box and glued them down with tacky glue.
Groetjes,
 Greetings
Lins

4 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Lins,

Deze is zó lief maar tegelijkertijd ook super grappig... Papa zal er blij mee zijn...

Liefs,
Nancy

Veerle - A colored mind zei

Nou ik vind het helemaal geslaagd als mannelijke kaart hoor. Eentje voor echte teddyberen van mannen, leuke vorm ook.

Karine zei

Een heel leuke kaart Lins, en weer zo prachtig ingekleurd ! Groetjes Karine

Enny zei

Heel mooi gedaan Lins ! Alleen die tekst 'spoil yourself...' : die mannen worden door ons toch al zo verwend hé ! :))))))))
Groetjes Enny