maandag 24 februari 2014

Mannenkaart

 
Hallo,
 
Hi, 
Voor deze kaart heb ik de envelop punchboard gebruikt. Je kan dit model in allerlei maten maken.
For this card I used the Envelope Punch board. You can make this model in different sizes.
 
Verder  heb ik de kaart aangekleed met papier van Graphic 45 en alles een beetje geblend met Distress Inkt.De stempel binnenin is van Technique Tuesday.
I covered the card with Graphic 45 papers and blended them a bit with Distress ink. The stamp inside is one from Technique Tuesday.
 
Om de kaart samen te houden heb ik een kleine band gemaakt met daarop een snorretje van Memorybox.
 To close the card I made a band with a moustache from Memory Box.
Het is een heel leuk modelletje om zelf ook eens te proberen.
 It's a fun and easy model, try it out yourself.
Groetjes en tot binnenkort.
 
Till next time
Karine
 
Materiaal / Used materials:
 
Envelop punchboard
Cardstock zwart linnen, Kraft, Ribbelkarton
Graphic 45 Kraft Reflections collection
 
Memorybox Moustache set
Stempel Technique Tuesday
Distress Inkt Black soot


6 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Karine,

Ziet er weer super uit hé! tof gemaakt!!

Liefs,
Nancy

Monique zei

Knappe kaart!
groetjes

Veerle - A colored mind zei

Ik zag hem bij Inge en ik vind dit zo een leuk idee, hele mooie kleuren en papier, die snor maakt het helemaal af!

Crealin zei

Wat tof gedaan Karine, leuk om de envelop helemaal aan te kleden en ook eens als kaart te gebruiken.

Liefs,

Lins

Enny zei

Prachtig gedaan Karine, een heel tof idee! Groetjes Enny

Patricia Van der Vloet zei

Een heel mooie kaart!Helemaal naar mijn smaak!

Groetjes

Patricia