zaterdag 8 februari 2014

I love you candybox

 
Hallookes beste blogger, 
Hello dear blogger,
Wat fijn u hier weer te mogen ontmoeten. Ik was er dan ook even tussenuit, wegens gezondheidperikels, maar hoop nu weer volop van de partij te zijn.
 
How nice to meet you here again. I was gone for a while, because of some healtproblems, but now I hope to be able to start again .
 
Inge heeft een heleboel leuke speelgoedjes in huis gehaald, waaronder het "Candy Box" Punch Board. Je maakt er op een mum van tijd een leuk doosje van, om met iets leuks erin af te geven.
 
Inge has a lot of nice new toys brought in her store, including the "Candy Box" Punch Board.
With this you can make a nice box in no time.
Ik maakte in een uni kleur (cardstock) het doosje, zocht een leuk gebloemd papier, wat ik op het doosje kleefde.  Aan één kant, maakte ik een inkerving en vouwde deze open. Net of het doosje was opengesprongen.
I made the box in one color (card stock), looked for a nice flowered paper, which I glued on top of the cardstock. On one side, I made a notch and folded it open., so it looks like the box was torn.
 
Vervolgens ging ik hartjes ponsen (dubbel aantal) en kleefde deze twee aan twee op elkaar, met een metaaldraad ertussen. Deze draad krulde ik op tot een spiraaltje en het uiteinde bevestigde ik aan de binnenkant van het gat (met dubbelzijdige tape).
Then I punched little hearts (twice as much as I needed) and glued them back to back with a wire between them. This wire I curled up into a coil, and the end I attached to the inside of the hole (with the double-sided tape). 
 
Dan een stukje papier om over de uiteinden te kleven en het gat te dichten aan de binnenkant.
 Then I took a piece of paper to adhere on the ends and close the hole 
Voor je de hartjes op elkaar kleeft, kan je op ieder hartje een letter stempelen, zodat je een boodschap vormt. Hier laat de boodschap niks aan de verbeelding over " I LOVE YOU".... zou het bijna Valentijn zijn?!
 
Before you glue the hearts together, you can stamp a letter on every heart, to make a word. Here the message leaves nothing to the imagination, "I LOVE YOU" .... is it Valentine already?!
Bindt 1 zijde dicht met lint of touw. Steek iets lekkers in de box (ik stak er een zakje lekkere thee, 2 zakjes suiker, een zakje chocolade en een snoepje in) en bindt ook de tweede zijde dicht.
Tie one side closed with ribbon or string. Put something delicious in the box (I put a bag of delicious tea, 2 bags of sugar, a bag of chocolate and candy in it) and tie the second side closed.
 
Je kan het doosje nog verder versieren met labeltjes en/of hartjes, bloemetjes, bedeltjes......
You can  decorate the box further with labels and / or hearts, flowers, charms ......
Ziezo, ga aan slag zou ik zeggen.
 
Here you go.
Tot gauw...
See you soon again...  
PATRICE

 


4 opmerkingen:

Karine zei

Een heel mooi doosje , Patrice en die hartjes zijn zo leuk ... Groetjes Karine

Patricia Van der Vloet zei

Wat een mooi doosje Patrice.Ik zag het vrijdag al in de winkel liggen en heb meteen de "candy box" punch board gekocht.
Ik verheug me erop terug voorbeeldjes van U op de blog te zien staan.
Groetjes
Patricia

Veerle - A colored mind zei

Hey Patrice, leuk dat je terug aan de knutsel kan. En je vliegt er meteen in met een heel leuk doosje, tof idee om die hartjes er op te verwerken.

celia zei

Ook ik zag het in de winkel staan! Leuk gevonden om de box te laten exploderen ;-)
Blij dat je al wat beter bent! Tot gauw.