zondag 9 februari 2014

Forever Friends

 
 
Hallo bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Ik had het jullie beloofd… er ging nog een Valentijn-projectje aankomen…
Inge  verraste ons met nieuwjaar met een leuke ‘Forever-Friends-stempel’.  Die kon ik niet laten liggen hé…
I did promise you another Valentine project.
Inge surprised us at New Year with a fun Forever Friends stamp. This I couldn't ignore...
 
Ik kleurde hem voor de gelegenheid in met mijn Derwent-potloden… Een hele klus, neem dat maar van me aan…
Ben helemaal niet gewoon om met potloden te kleuren… (in tegenstelling tot DT-maatje Lins, die is daar super in!)
 
I colored it with Derwent pencils ... a big job, take it from me ...I'm not used to color with pencils ... (unlike my DT buddy Lins, she's great at it!)
 
Met nestabilities en mijn ‘Big Shot’, maakte ik de cirkels. De afbeelding hangt te bengelen aan een touwtje dat strak tussen de open cirkel gespannen staat.
I made circles with my Nestabilities and Big Shot. The image is dangling on a string that is glued tightly between the open circles.
 
Ik maakte in het kaart-doosje eveneens met een nestabilitie-mal een opening, waarin perfect een proefbuisje past, gevuld met lekkere hartjessuikerbonen…
I used the Nestabilitie to make a little opening in the card box where the tube fits nicely filled with heartshaped sweets...
 
Een strik maakt het geheel helemaal af.
 The ribbon finishes it off.
Benieuwd naar nog meer Valentijnsprojecten? Hou dit blog maar in de gaten… Mijn DT-maatjes maakten nog hele mooie dingen!!
Curious for more Valentine projects? Keep an eye on this blog ... my DT buddies made lots of nice things!! 
Tot een volgende keer alweer…
 Till next time...
Nancy
 Gebruikte materialen / Used materials:
 
Snijmallen: Memory Box - Nestabilities
Stempel: Forever Friends

4 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Dat buisje met snoepjes is echt heel leuk, en leuk om te zien hoe "Cupido" bijna letterlijk vliegt :-)

celia zei

Mooi,leuk,tof,knap :-)

Enny zei

Prachtige kaart, leuk met die snoepjes en dat stempeltje is zo schattig ! Groetjes Enny

Karine zei

Weer een superleuke kaart , Nancy ... En die snoepjes zien er lekker uit hoor ! groetjes Karine