donderdag 5 december 2013

Jingle Bells

 
Hallo iedereen,
Hi everyone,
 
Vandaag laat ik jullie een makkelijke kaart zien die snel klaar is.
Today I'm showing you a quick & easy Christmas card.
 
Eerst kleefde ik een stuk Ruby Rock-it papier: Bella Betrothed Dance op een kaart die ik gemaakt heb van rode cardstock. Het muziek papier heeft een parelmoer finish.
I used the Ruby Rock-it paper: Bella Betrothed Dance on a red cardstock card. The music paper has a pearly shimmer to it.
 
I heb uit rode cardstock nog een rand gestanst met de Memory Box mal Jingle Bell border, dat heb ik op een strookje witte cardstock gekleefd dat ik ook nog op een stuk rood gemat heb.
I also die cut the Memory Box die Jingle Bell border out of red cardstock, glued it on a white piece of cardstock that I matted onto red again.
 
Om het af te werken heb ik in de linker bovenhoek nog een strikje gekleefd. Zoals jullie kunnen  zien, een makkelijke kaart die snel af is.
To finish it off, I attached a little ribbon in the left top corner. As you can see, very quick and very easy.
 
Groetjes
Inge
 
 

4 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Hele leuke kaart en die belletjes passen goed bij de muziekachtergrond ( ziet er mooi papier uit trouwens)

Patricia Van der Vloet zei

Een hele mooie cas kaart!

Karine zei

Hoi Inge, een mooi kaartje is dit weer en een leuk ideetje ook !
Groetjes Karine

Crealin zei

Hey Inge, supertof idee weer! Ben benieuwd om de kaartjes van het team in het echt te zien!

Groetjes,

Lins x