zondag 8 december 2013

***First Christmas***

 
 
 
Hier ben ik weer :-)
Me again :-)
 
Deze keer heb ik de combinatie gemaakt van een kaartje en een kadoosje. In het doosje passen 4 theelichtjes, altijd leuk om cadeau te geven.
This time I made a combination of a card and a giftbox. You can fit 4 tealights in the box, always nice to give as a present.
 
Hiervoor heb ik met het papier van Maya Design - Vintage Spring Basics 7th of April gewerkt.
For this I worked with the Maja Design paper - Vintage Spring Basics 7th of April.
 
Op het theelichtdoosje heb ik een kleine easelcard geplaatst. Het lieve stempeltje is er eentje van Wild Rose Studio - First Christmas. Ook hier heb ik weer met een gedeelte van de stempel gewerkt.
On the box I placed a little easelcard. The lovely stamps is one of Wild Rose Studio - First Christmas. I worked with part of the stamp.
 
 
Aan de binnenkant van het doosje heb ik een tekst van different colors gebruikt.
On the inside I used a stamp from Different Colors.
 
Er is natuurlijk ook nog een beetje plaats voorzien om een mooie kerstwens neer te pennen :-)
And there is ofcours room for a beautiful Christmas wish :-)
 
Liefs,
Love,
 
Lins
 

4 opmerkingen:

Sarah - Crea S zei

O Wat ziet dit er zooo schattig uit!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Nancy zei

Hey Lins,

Wat is deze weer super schattig!!! Je kleurt toch zo geweldig in met potlood... moet een keer bij je in de leer komen denk ik...

Liefs,
Nancy

Veerle - A colored mind zei

Ik sluit me aan bij de anderen, echt heel schattig. En leuk dat er aan de binnenkant ook een stempel verwerkt is.

Karine zei

Weer zo een schatje, en zoooo mooi ingekleurd. En een heel leuk idee om maar een stukje van de stempel te gebruiken !
Groetjes
Karine