maandag 11 november 2013

Christmas is coming to town

Elke keer als ik aan kerstkaartjes denk komen meteen de kleuren rood en groen in mijn hoofd.  Deze keer heb ik geprobeerd om andere kleuren te gebruiken.  En eigenlijk was het helemaal niet zo moeilijk want toen ik dit papier zag bij Inge in de winkel was ik meteen verkocht.
Every time I think about Christmascards the colors red and green come to mind.  This time I tried to use some totally different colors.  And that wasn‘t difficult cause when I saw this paper at the shop of Inge, I fell in love.
 
Het werd een rustig kaartje maar voor mij hoort dat wel bij deze kleuren.  En natuurlijk kon een genaaid randje niet ontbreken.  Dat was bovendien een hele handige manier om het jute lint op zijn plaats te houden.
It‘s a clean card but for me these colours don’t ask for a lot of extra’s. I also took out my sewingmachine, an easy way to keep the ribbon in it’s place.
Greetz – groetjes,
Veerle
Gebruikte materialen/used materials:
Cardstock: kraft - Bazzil
Scrappapier: Maja Design Vintage winter – Send a postcard
Cutting Dies - Stanzen: Marianne design Creatables – LR0123
Jute lint
Glitterglue – glitterlijm


5 opmerkingen:

celia zei

Een supertof idee als je veel en snel wat kerstkaartjes af wil krijgen.
Knap!
Grtjs, Celia.

celia zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Karine zei

Een heel leuk kaartje, en inderdaad super om nog snel wat kerstkaartjes te maken ..
Groetjes karine

Nancy zei

Hey Veerle,

Super leuk gevonden... Heb het papier zelfs in mijn privé-collectie ontdekt... Moet het vorig jaar gekocht hebben en had er nog niets mee gedaan... Je brengt me op ideeën... haha!!

Liefs,
Nancy

Enny zei

Heel mooi kaartje en leuke winterse kleuren ! Groetjes Enny