dinsdag 26 november 2013

Advents slinger

 
Hallo allemaal!
Hi everyone,
 
Omdat dit weekend de advent begint, ben ik nog net op tijd met deze aftel-naar-kerstmis-slinger… Ik maakte hem met vilt van Creative Imaginations dat ik bij Inge in de winkel vond.
Ik vond het zo geweldig: vilt met dots… Daar moest ik gewoon iets mee doen.
This weekend is the start for the Christmas countdown, so I'm just in time for this calender .... I made it with felt from Creative Imaginations that I found at Inge's store.

This was so great, felt with dots .... I just had to do something with it.

 
Toen ik van designmaatje Patrice een zelfgemaakt verjaardagskadootje kreeg, kwam ik op het idee om deze wantjes te maken…
 
When my DT friend Patrice gave me a homemade birthday present, I got this idea for these little mittens

 
De wantjes zijn een mal van Memory Box. Zo zie je maar dat je er niet enkel papier mee kan uitstansen.
 
The mittens are made with a Memory Box die. So you see, you can cut more then just paper with them.
 
De cijfer-kerstballen zijn eveneens van Memory Box en het lint en de wol komen gewoon uit mijn privé-voorraad…
 
The numbers and ornaments are also from a Memory Box die set, the ribbon and wool are from my private stash...

 
Nog vullen met snoepjes en… klaar om op te hangen…
 
Just add some sweets and .... it's ready....

Wie ’s morgens op tijd in ’t Woefke binnen komt, kan er vanaf zondag  (jaja, dat zal wel LOL) elke dag een snoepje uit halen. Zo tellen we met z’n allen af naar Kerstmis!!

 Whoever comes first in the morning at In 't Woefke, starting sunday (yeah right!) can take a sweet. Let's all count down to Christmas together!!

Liefs,

Nancy

Gebruikte materialen / Used Materials:
Memory Box: Advent Calender (98642) en Toasty Mitten (98664)
Vilt: Creative Imaginations
lint
wol
Cardstock: Bazzill
 

 

5 opmerkingen:

celia zei

Het zal een leuk zicht zijn al die wantjes die hangen.Wat een werk. Ik denk dat Inge ze hoog zal mogen hangen, anders zijn ze voor kerstmis al leeg ;)
Veel liefs,

Inge zei

Hoi Celia,
geen nood, ze hangen inderdaad hoog LOL
groetjes
Inge

Karine zei

Hoi Nancy, ze zijn zo schattig die wantjes, ik was er helemaal weg van , en van de snoepjes ook hihi ...
Groetjes karine

Crealin zei

Wat een knappe slinger, hier heb je toch wel heel wat werk aan gehad. De 14de zullen we dat allemaal eens opsnoepen. Dus Inge hang die slinger maar hoog genoeg :-)

Liefs,

Lins

Veerle - A colored mind zei

Wat een werk, al die wantjes aan elkaar naaien. Maar het is wel een héél leuk idee.