donderdag 14 november 2013

Advent Kerstboom


 
Dag bloggers,
Hi Bloggers,
We hebben toch wel geluk hé… Dit is de dankbaarste periode van het jaar om dingen te mogen maken… Kerstmis komt er aan en dan lopen we elk jaar over van inspiratie en goesting om alles gezellig te maken…
We are so Lucky .... This is the most grateful periode of the year to create things .... Christmas is coming and each year we're so inspired and willing to make our homes cozy and warm...

 
Omdat ik deze mallen van Memory Box zo geweldig vond en ze in september van mijn man al cadeau kreeg, wilde ik ze dan ook absoluut gebruiken… het heeft even geduurd voor ik wist wat ik er mee zou maken, maar eens ik op dreef was, ging het allemaal vanzelf.  Hou dus dit blog maar in de gaten want binnenkort komt er nog ééntje…
Because I loved these dies from Memory Box and I got them as a present from my husband in September, I absolutly wanted to use them ... it just took a while before I knew what to use them on. But ones I got started, everything went great. So keep an eye out on this blog, because you see something else with them soon...

 
Voor deze aftel-kerstboom gebruikte ik volgende zaken:
For this advent Christmas tree I used the following items:
Papier/Paper:
Bazzill 
My Little Yellow Bicycle: Christmas Magic Medallion
Memory Box mallen/dies: kerstballen – ster – gingerbreads – mini-sterren – belletjes – hulstblaadjes – dennentakken met en zonder dennenappels
Koordje uit voorraad (ook in In ’t Woefke te verkrijgen)
Twine from my own stash (also available at In 't Woefke)
Ik hoop dat jullie er even erg van genieten dan wat ik zelf deed met het maken er van.
I hope you enjoy this as much as I did making it :)
Liefs,
Nancy 




5 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Een heel goed idee om deze vorm van kaart als boom te zien, en die ster bovenaan maakt hem helemaal af.

Enny zei

Een prachtige Adventsboom ! Ik ben al benieuwd naar het volgende ! Groetjes Enny

Karine zei

Een heel leuk idee die boompjes en ik ga ze binnenkort in het echt bewonderen ... Groetjes karine

Crealin zei

Supertoffe creatie, die moet ik echt onthouden. Hier kruipt toch wel veel werk in he. Het resultaat mag er zijn!
In december kom ik hem in 't echt bewonderen :-)

Groetjes,

Lins

celia zei

Voor mij mag de november maand dubbel zolang duren .....ik kom steeds tijd te kort om alles wat in mijn hoofd zit te maken! Knap gedaan Nancy!