maandag 7 oktober 2013

Pompoentje

 
 
Hoi allemaal,
Hi everyone,
 
Bij herfst en Halloween horen natuurlijk ook pompoenen. Dit pompoentje is wel leuk om een gezellige herfstsfeer in huis te creëren, vind je niet?
What would autumn and Halloween be without pumpkins? This little pumpkin is great and brings the feeling of autumn into your home, don't you think?
 
Ik heb dit pompoentje gemaakt door zes rosetten van verschillende breedtes uit oranje cardstock te snijden. Hiervoor heb ik de silhouette cameo gebruikt. De snijfile (Design ID #32781) heet 3d build a rosette strips - 1.5 by Lori Whitlock.
I made this pumpkin by cutting out 6 rosettes from different sizes orange cardstock. I used the Silhouette Cameo for this (Design ID#32781) and it's called 3d build a rosette strips by Lori Whitlock.
 
Je kan hiervoor ook de 'rosette die' van Tim Holtz gebruiken. Ik heb de stroken eerst opgeschuurd en nadien de randen bewerkt met distress inkt (gathered twigs).
You can also use the Rosette die from Tim Holtz. First I sanded the paper a bit and then I distressed the edges with Distress ink (gathered twigs)
Je bouwt het pompoentje op door de verschillende rosetten op elkaar te kleven. Als afwerking heb ik bovenaan een takje uit onze tuin gekleefd met daarrond 2 blaadjes. Deze heb ik uit groen vilt gestanst. Nadien heb ik er nog een label aan vastgemaakt met koord.
Build this pumpkin by glueing the different rosettes on top of each other. For the finishing touch I added a little twig from my garden and 2 leaves that I cut from green felt. I added a little label with some twine.
 
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
I'm very curious what you think of my little pojekt.
 
Groetjes,
Greetings,
 
Lins

5 opmerkingen:

Helen zei

wat een leuke creatie. Groetjes, Helen

Nancy zei

Hey Lins,

Dit is een super leuke creatie van je! Heb ze in 't echt kunnen bewonderen en het is een juweeltje!! Leuke tafeldecoratie deze tijd van 't jaar...

Liefs,
Nancy

LottesCards zei

O, wat heb je dit mooi gemaakt!!! Ik vind het prachtig! en wat een idee ;-)

Liefs

Karine zei

Prachtig idee en knap gedaan ...
Groetjes Karine

Veerle - A colored mind zei

Ik mocht het ook al in 't echt zien en 't is echt tof om te zien wat je kan maken met "rozettekes"