woensdag 2 oktober 2013

Kaisercraft Kaart

 

 
 
Soms heeft een stempel niet veel nodig om een mooie kaart te maken die je voor zo veel verschillende gelegenheden kan gebruiken.  Toen ik deze stempel bij Inge zag was ik meteen verkocht.  Ik zag hem op een kaart, in een art journal, in een mini-album,…
Deze keer gebruikte ik hem voor een kaart.
 
Sometimes one single stamp is enough to make a beautiful card that you can use in so many occasions.  When I saw this stamp I could imagine me using it onto cards, in my art journal,in a mini-album… For now I ended up using him onto this card.
 
Greetz – groetjes
Veerle
 
Gebruikte materialen
Zig art and graphic Twin – stempelstiften:
35 turkoois - 56 licht olijfgroen - 16 goudoker - 474 donkerbeige
Waterpenseel
Stazon: zwart
Colorbox : blauw
Shrinkplastic -  Krimpie dinkie
Glossy accents
Stans of pons van vlinder
Kaiserkraft clear stamps: Windsor
 
Alternatives - Alternatieven
You could replace the Zig pens by
Distressinks or Distressmarkers
 
De stempelstiften kunnen vervangen worden door
Distressmarkers of distressinkt
 

5 opmerkingen:

Karine zei

Een prachtig kaartje en heel mooie kleuren ...
Groetjes Karine

Nancy zei

Veerle,

Super mooie kaart, we mochten ze al in 't echt bewonderen...

Liefs,
Nancy

Crealin zei

Supermooi Veerle!

Liefs,

Lins

Enny zei

Een prachtige kaart Veerle !! Groetjes Enny

Veerle - A colored mind zei

Bedankt Enny.