maandag 28 oktober 2013

Happy Halloween

 
Hallo iedereen,
Hi everyone,
 
Ik mag toch zo blij zijn met m'n design team, kijk maar naar alle projektje die ze me bezorgen.
I am so happy with my design team, just look at all those wonderfull projects they send me.
 
En ze weten dat ik een fan ben van Halloween, dus had Patrice nog een kleine verrassing voor me, een extra Halloween kaartje!
And since they know I'm a Halloween fan, Patrice had a little surprise for me, an extra Halloween card!
 
Hopelijk genieten jullie ook elke dag weer van de nieuwe dingen hier op de blog.
Hopefully you're enjoying all the new things here on the blog everyday just like me.
 
Groetjes
Inge

4 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Wat een leuke verrassing,leuk hoe het tafereel doorloopt, grappige stempels :-)

Karine zei

Het is een schatje hoor !
Groetjes Karine

Nancy zei

Grappig!!! Of mag dag niet? Griezelig dan?? !!

Liefs,
Nancy

Crealin zei

Ah wat leuk, ik vind het ook wel heel grappig en zo lief om aan je te denken bij jouw lievelingsfeest :)