dinsdag 17 september 2013

Bo Bunny Autumn Song creaties

Hallo iedereen,
Hi everyone,

Toen ik dit papier in pre-order zag, wist ik dat ik het absoluut in de winkel wou hebben, en dat er prachtige dingen mee gemaakt konden worden.
As soon as I saw this papercollection in pre-order, I knew I had to have it in my store, and that you could make some wonderful things with it.

Daarom vroeg ik enkele mensen om er mee aan de slag te gaan.
So I asked a couple of DT members to choose some papers and have fun with it.

Vandaag kan ik jullie alvast de eerste creaties van een DT lid laten zien, en diegene die de spits afbijt is: Karine !
Today I can show you the first creations from a DT memeber, and the first to show you her projects is: Karine !


Hallo iedereen , 
Hi everyone,
Even de spits afbijten met deze drie creaties. Het was weer even wennen om in herfststemming te komen , maar met het prachtige papier van Bo Bunny Autumn Song was het toch niet zo moeilijk als gedacht .
Being the first with these creations, it was a bit difficult to get in the autumn spirit, but with the lovely paper from Bo Bunny Autumn Song it was easier as I expected.
Voor het ene kaartje met de bladeren (vierkant), wilde ik de tuin in om kleine takjes te zoeken ... En dat bleek gemakkelijker gezegd dan gedaan , maar uiteindelijk vond ik er toch bij de bessenstruiken .
For the first card with leaves (square) I went in my garden to look for little twigs .... It prooved to be more difficult  than I figured, but finally I found some from a bush with berries.
Bij het tweede kaartje wilde ik totaal iets anders en daarom heb ik de memoryboxmallen gebruikt... Ze zijn zo leuk om mee te werken ...
I wanted something completely different for my 2nd card so I used some Memory Box dies.... They are so much fun to work with!
 En ten slotte wilde ik nog een notaboekje maken ... Het was voor mij pas het tweede boekje dat ik gemaakt heb en ik moet zeggen dat er zeker nog meer zullen volgen ...
Finally I wanted to make a little notebook .... It was only the 2nd one I ever made, but it won't be the last...
Dit was mijn eerste opdracht en ik kijk al uit naar de volgende . 
This was my first assignment and I'm looking forward to the next.
Groetjes en nog veel knutselplezier .

Karine 

vierkante kaart/square card: Dear Friend

materialen/materials used:
Bazzill Yam, Bazzill Mocha Divine,
Bo Bunny Autumn Song papercollection
JustRite clear stamp: Shabby Chic Autumn Leaves
other: ribbon jute, takjes uit tuin/twig from the garden
tool: ribbelaar/paper crimper
Distress inkt
kaart: A little bird told me
materialen/materials used:
Bazzill Bark
Bo Bunny Autumn song papercollection
Memory Box: Woodland Branch, Resting birds 
Poppystamps: Vintage bird cage
rubber stamp: Inkadinkado
Distress inkt
Notaboekje/notebook:
chipboard (covers)
Bo Bunny Autumn Song papercollection
tool: the Cinch
Wires: Zutter


8 opmerkingen:

Patrice zei

Het is een feit..inderdaad, we gaan goochelen met leuke en mooie dingen, waarvan hier de eerste knappe start te zien is! En ik zag ze zelfs al live (nog mooier).. De link naar dit blog staat sinds zondag op mijn blog... nu hop naar de bezoekers!!!
Groetjes Patrice
PROFICIAT Inge en Maries...

Veerle - A colored mind zei

Super kick off voor het designteam Karine. Heel leuk om te zien hoe je met papier uit eenzelfde lijn verschillende richtingen uit kan.

celia zei

Wow dit is ook helemaal mijn smaak! Knap gedaan Karin, een mooie start....we gaan ons best mogen doen! ;)

Enny zei

Wauw, super prachtig Karine ! Helemaal mijn ding, die prachtige herfstkleuren ! Groetjes Enny

Sarah - Crea S zei

Heel mooi gedaan Karine!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Crealin zei

Wat een mooie creaties Karine, echt toppie! Wat een startschot heb jij gegeven :)

Groetjes,

Lins

Karine zei

Dank jullie wel voor de leuke reacties.
Groetjes Karine

Nancy zei

Toppie allemaal!! En zoals Patrice zei: in 't echt zijn ze nog mooier!! Allemaal gaan kijken bij Inge zou ik zeggen!!

Liefs,
Nancy